Kompaktne limuzine

Nisu najljepše, ali nude najviše za najmanje novca

škoda rapid (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
1/3
17.05.2013.
u 15:33

Koštaju oko 100.000 kuna, primaju više od 500 litara prtljage, imaju klima-uređaj, radio, dobru sigurnosnu opremu

Kompaktne limuzine danas nazivaju i recesijskim modelima, jer upravo je u krizi ovaj segment buknuo. To ne čudi, jer glavna je osobina ovih modela da po relativno niskim cijenama nude dosta prostora u kabini i prtljažniku, a upravo je to potrebno prosječnoj obitelji s djecom, koja ne može - ili se zbog opće neizvjesnosti ne usudi - kupiti veći jednovolumen, SUV ili karavan. Analizirali smo najpovoljnije kompaktne trovolumenske limuzine koje se trenutno nude u Hrvatskoj, kako bismo provjerili što se krije iza početnih cijena istaknutim u reklamama.

Citroen C-Elysee u dužinu broji 442,5 cm, a prtljažnik mu prima 505 litara. Početni benzinski motor francuskog modela razvija 72 konjske snage, a uz osnovni Attraction paket opreme model C-Elysee košta 82.900 kuna, što je najniža cijena u tom segmentu. No, početni paket opreme ovdje ne obuhvaća klima-uređaj ni radio, pa mjerodavnijom smatramo cijenu ovog modela s potpunijim Seduction paketom opreme, dakle 91.900 kuna. To je i dalje najniža cijena u segmentu. Snažniji 1,6-litreni benzinac sa 115 konja, uz Seduction paket opreme, francuskoj trovolumenskoj limuzini daje cijenu od 100.900 kuna. Seduction je kod Citroena C-Elysee srednja razina opremljenosti, te donosi, među ostalim, klima-uređaj, radio CD MP3, ABS, ESP, prednje i bočne zračne jastuke, putno računalo, el. pokretane i grijane retrovizore. Dizelaš sa 92 KS uz Attraction opremu košta 96.900 kuna, a uz Seduction paket stoji 105.900 kuna.

Opel Astra s četverim vratima cjenovno starta od 136.587 kuna. Benzinski 1,4-litreni motor razvija 100 konja, a početni Essentia paket opreme sadrži i klima-uređaj, radio CD, prednje i bočne zračne jastuke, ESP, el. podešavanje i grijanje retrovizora, el. podizanje prednjih prozora. Dizelska ponuda starta od 156.583 kuna, za izvedbu sa 95 KS. Astra Sedan duga je 465,8 cm, a u prtljažnik joj stane 460 litara.

Renault Fluence s dužinom od 462 cm prima 530 litara prtljage. Početni 1,6-litreni benzinac nudi 110 konja. Fluence 1,6 s Authentique opremom košta 106.000 kuna. Početni dizelaš sa 90 KS košta 118.500 kn. Renaultova Authentique oprema obuhvaća ABS, BAS, šest zračnih jastuka, centralno daljinsko zaključavanje, el. progresivni servo upravljač, putno računalo, el. podizanje prednjih stakala, regulator i limitator brzine, klima uređaj, radio CD MP3 s komandama na upravljaču, Bluetooth...

Volkswagen Jetta duga je 464,5 cm i nudi 510 l prtljažnika. S 1,2-litrenim turbobenzincem od 105 konja košta od 160.816 kuna, a s jednako snažnim dizelašem stoji 180.566 kn. Rabbit oprema obuhvaća, među ostalim, ABS, ASR, ESP, EDS, automatski klima uređaj, radio CD MP3, šest zračnih jastuka, daljinsko centralno zaključavanje, el. podizače prozora, elektromehanički servo upravljač, putno računalo, tempomat.

>> Štedljiva i jeftina limuzina dovoljno velika za obitelj

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije