Volkswagenovim SUV modelima na našem se tržištu nedavno pridružio dotjerani T-Roc i odmah se svrstao među traženije modele te marke. Provjerili smo stoga što nudi izvedba pogonjena 1,5-litrenim TSI benzincem te opremljena DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom i Style opremom. Naš je benzinac vozaču u ruke stavio 150 konja koji odlično surađuju s nenametljivim automatikom. Snage je na raspolaganju dovoljno u svakom trenutku, u svakom režimu vožnje.
T-Roc je dimenzijama prava mjera da se uklopi i u gradski ritam i u obiteljske potrebe. Ugodan je i lako upravljiv, dovoljno prostran i robustan. Ovisno o paketu opreme, novi T-Roc opremljen je tehnologijom iz viših klasa vozila te nudi i djelomično automatiziranu vožnju. Unutrašnjost je obogaćena kvalitetnim materijalima pa je kontrolna ploča dobila mekanu izvedbu umjesto tvrde plastike. Redizajniran je zaslon infotainmenta, a Digital Cockpit stiže serijski. Zaslon infotainment sustava sada je dizajniran kao tablet te ima dimenzije od 8,0’’ ili 9,2’’. T-Roc, dakle, serijski dolazi s digitalnim kombiniranim instrumentom koji je opcijski dostupan do veličine od 10,25’’ inča kao Digital Cockpit Pro. Takav je bio i u testnom primjerku te daje dojam premium automobila.
Već je početna oprema izdašna, a isprobanoj Style razini teško je naći nedostatak. Sadrži, među ostalim, automatsko održavanje razmaka i Front Assist do brzine od 210 km/h s funkcijom potpunog zaustavljanja, City kočnicu u nuždi, LED glavna i stražnja svjetla, pomoć pri parkiranju, multifunkcijsku kameru, višenamjenski upravljač presvučen kožom, automatski dvozonski klima-uređaj, bežičnu povezivost za Apple CarPlay, 17-inčne lakometalne naplatke. Testni primjerak, uz dodatnu opremu, stoji 256.132 kn. VW T-Roc cjenovno starta od 184.746 kuna.