Njuškalova kampanja „Njuškalo je nestao!“ dobila je prestižnu Masterweb nagradu u kategoriji „Najbolja web-marketing kampanja 2015“.
Nagrada je dodjeljena na konferenciji Web :: Strategija 16 - LABORATORIJ DIGITALNOG MARKETINGA, a stručni žiri prilikom odabira u obzir je uzimao kampanje koje promiču kvalitetu i napredak u mogućnostima online oglašavanja u regiji, podižu inovativnost te doprinose poboljšanju internetskog marketinga općenito.
Marketinšku kampanju „Njuškalo je nestao!“ izradili smo u suradnji sa kreativnom agencijom Size, a cilj je bio postignuti veću svijesnost o brandu u blagdanskom periodu. U prvom tjednu kampanje ostvarena je rekordna posjećenost stvarnih posjetitelja od početka postojanja portala, a Njuškalov oglas u oglasniku prikazan čak je 5 puta više od najpregledavanijeg oglasa predanog u tom razdoblju.
Među glavnim izazovima kampanje bili su povećanje posjećenosti najvećeg internetskog oglasnika Njuškalo i poticanje interakcije s korisnicima na društvenim mrežama i općenito. Njuškalov „nestanak“ izazvao je golem interes korisnika, zaprimili smo velik broj upita i telefonskih poziva, ali i pomoć u traženju Njuškala putem dijeljenja oglasa na društvenim mrežama i komentara na Njuškalovom blogu.
Ovdje možete pogledati video o kampanji i njezinim rezultatima: Njuškalo je nestao!