Peugeot 508 u obnovljenom je izdanju premijerno tek predstavljen, na nedavno otvorenom salonu automobila u Parizu, a već je stigao u Hrvatsku. Francusku veliku cestovnu krstaricu krase velike promjene izgleda i tehnološkog sadržaja, kao i novi motori, čime je dodatno naglašen tržišni pomak marke naviše.
Novi motori i oprema
Novi Peugeot 508 ima novu masku - okomitiju i sa znakom lava u središtu - koja će krasiti sve buduće modele marke, i opremljen je novim elementima, poput dodirnog ekrana, kamere za vožnju unatrag i sustava praćenja mrtvog kuta. Ovjes mu je dorađen, a u motornu se gamu uvode ekonomični i učinkoviti agregati poput 2,0 l BlueHDi motora od 150 KS - uparenog sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem - koji s emisijom CO2 od samo 105 g/km čini najbolju ponudu u segmentu za tu razinu snage motora.
Novi Peugeot 508 u Hrvatskoj stoji od 181.520 kuna, koliko valja dati za izvedbu pokretanu početnim dizelskim 1,6 HDi motorom od 115 konjskih snaga. Ulazni benzinac, izvedba 1,6 VTi Access od 120 konja, stoji od 184.278 kuna. Navedene cijene vrijede za limuzinsku inačicu, a Peugeot 508 u ponudi je i kao karavan (od 187.088 kuna), ali i sa HYbrid4 pogonom kojeg čine dizelski agregat i elektromotor ukupne snage 200 KS. Elektromotor pri tome pokreće stražnje kotače, a dva agregata - ovisno o potrebi - rade zasebno ili zajedno.
Najniži CO2 u segmentu
Peugeot 508 HYbrid4 emitira 85 grama CO2 po km, odnosno u prosjeku troši 3,3 l/100 km. Dakle, ima najnižu emisiju CO2 i potrošnju u segmentu. Takva 508-ica stoji 292.996 kuna, a robusniji model 508 RXH - s jednakim pogonskim sklopom, ali upotrebljiv i na zahtjevnijim terenima - košta 337.680 kn.
>> Hollande obišao štandove najvećih francuskih proizvođača
>> Brutalni 308 GTi stiže 2015. godine