TALISMAN

Nova Renaultova limuzina omogućuje potpunu kontrolu na svakoj cesti

Renault Talisman
Foto: Renault
1/8
21.06.2016.
u 08:31

4Control s elektroničkim nadzorom rada amortizera jamči iznimna vozna svojstva što spajaju upravljivost, performanse i udobnost

Proizvođači automobila neprestano pokušavaju razviti sustave i uređaje koji vožnju čine jednostavnijom i udobnijom. Da biste pri velikoj brzini u slučaju potrebe izbjegli iznenadno uočenu prepreku na cesti, vaše vozilo treba biti izuzetno pokretno i stabilno kako biste pri naglom skretanju mogli zadržati punu kontrolu.

Time su se vodili Renaultovi inženjeri pri razvoju svoje nove limuzine Talisman, koja je nedavno stigla i na naše tržište. Talisman bogatom ponudom inovativne high-tech opreme osigurava izuzetnu udobnost, dok sustav 4Control osigurava optimalnu kontrolu nad vozilom. Vozač ima potpunu kontrolu auta kroz sustav MULTI-SENSE, koji vožnju prilagođava individualnim potrebama vozača i brine se za odaziv motora, postavke ovjesa, responzivnost sustava 4Control, klimu, toplo podešavanje sjedala...

Vozač pritiskom jednog guma bira između različitih načina vožnje: Udobnost, Sport, Eco i neutralni, te može odabrati način vožnje u potpunosti prilagođen svojim potrebama i željama. Sustav kontinuirano analizira uvjete na cesti, brzinu vozila i pritisak na papučicu kočnice te se prilagođava. Također, odabrani način automatski podešava elektronički varijabilni ovjes, koji jamči uživanje u vožnji. Sa sustavom MULTI-SENSE, Renault je prvi proizvođač koji je ponudio mogućnost intuitivnog upravljanja postavkama brojnih sustava vozila.

Spajanjem sustava 4Control s elektroničkim nadzorom rada amortizera, Renault je učinkovito uskladio rad dviju sastavnica koje imaju važnu ulogu u voznim svojstvima automobila: upravljača i ovjesa. Elektronički sustavi kontrole zajedničkim radom pružaju optimalno prianjanje i udobnost čak i u trenucima iznenadne velike promjene smjera vožnje.

Sustav 4Control stalno je uključen. Na brzinama manjim od 50 km/h, u načinu rada Comfort (60 km/h u načinu rada Neutral, 80 km/h u načinu rada Sport), stražnji se kotači zakreću u suprotnom smjeru od prednjih, do kuta od 3,5 stupnjeva. To stvara dojam kraćeg međuosovinskog razmaka i pogoduje upravljivosti. Na većim brzinama stražnji se kotači zakreću u istom smjeru kao i prednji. Učinak se može usporediti s produljivanjem međuosovinskog razmaka, što povećava užitak u vožnji, stabilnost i dojam sigurnosti.

A kako ta interakcija između pogona na sva četiri kotača i elektroničkog nadzora rada amortizera funkcionira u praksi, možete pogledati u ovom videu:

 

Dok sustav 4Control ima izravan utjecaj na bočno gibanje vozila, elektronički upravljani amortizeri nadziru okomito gibanje i osjećaj u vožnji (tvrd ili mekan). Sustav elektroničkog nadzora rada amortizera neprestano prilagođava rad amortizera uvjetima na cesti i vozačevim naredbama (kut zakretanja upravljača, promjena voznog traka, ubrzavanje, kočenje itd.). Zahvaljujući solenoidnim ventilima u svakom amortizeru Renault Talisman stalno prati uvjete i vozna obilježja vozila prilagođava do 100 puta u sekundi.

Spajanjem sustava 4Control s elektroničkim nadzorom rada amortizera, Renault je uveo inovaciju koja nudi još veći užitak i sigurnost u vožnji. Prednosti tih tehnologija i njihova upravljanja putem sustava MULTI-SENSE brojnije su i veće od onih koje donosi uobičajeni pristup s prilagođavanjem snage motora, upravljanja, kočenja, rada amortizera... bez ikakva utjecaja na užitak vozača za upravljačem.

Prilagođavanje rada svih sustava Renaultovim sustavom MULTI-SENSE velik je odmak u načinu na koji vozači doživljavaju svoj automobil. Čini se kao da se Talisman može skratiti kako bi postao pokretljiviji i okretniji – ili, s druge strane, sigurniji i stabilniji, ovisno o željama vozača. Vozač ima potpunu slobodu stvoriti vlastiti način rada sustava namještanjem svih njegovih postavki, kao da ima nekoliko automobila u jednom.

Sadržaj omogućio: Renault

Više informacija pronađite na: http://talisman.renault.com/hr_HR?utm_campaign=hr-r-a-Talisman_June_2016&utm_medium=display&utm_source=vecernji&utm_content=Editorial&CAMPAIGN=hr-r-a-Talisman_June_2016&ORIGIN=display.

Komentara 20

Avatar Mi ili Oni
Mi ili Oni
13:17 21.06.2016.

Nemojmo se zavaravati Volvo XC90 je kinesko-američko smeće sa kozmetičkim izmjenama na bazi Opela-Chevroleta. Onaj kome je Volvo pojam kvalitete i luksuza treba se udariti nogom u glavu. Kupio svojevremeno novi S60, na opravku svaki 4 mjeseca, napokon se riješio smeća, utrapio ga nekom tko je želio...jel volva.

MI
m.ivanisevic2
12:01 22.06.2016.

U XC 90 sigurno nemaš 4 control.

ON
onle79
02:11 23.06.2016.

Evo vidite, likovi kao ovaj Sergej.....puno para, malo mozga......ali frajer sve zna o svemu....osim o autu koji zapravo bi nema😂😂😂😂😂

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije