Kompaktan i sportski okvir NMAX-a nisu varka. Snažan i napredan 4-ventilni agregat od 125 ccm, hlađen tekućinom, daje mu dovoljno snage (12 KS) da bez naprezanja stiče prednost pred kolonama automobila na semaforima. Ubrzanja su mu gotovo kao u puno većih, ozbiljnih motora, a premda na standardnim skuterovskim ‘kotačićima’ od 13 inča, NMAX pruža odličnu stabilnost.
Gotovo neprimjetno, uz lagano zujanje motora kao kod elektro-skutera, NMAX će postići brzinu višu od 100 km/sat (digitalni pokazivač na testu se popeo i do 110 km/h). Vozač se na takvoj ‘jurilici’ mora osjećati sigurno, a 127 kg težak NMAX dinamičnim ovjesom upija ‘rupčage’ i ‘valove’ na prometnicama. Stabilno se ponašao i u kišnim uvjetima, na mokroj cesti. Ono što je najvažnije - sigurnost ‘potpisuju’ 230 mm prednje i zadnje disk-kočnice uz serijski ABS, što NMAX izdvaja od svih ostalih 125 ccm skutera na tržištu.
Što još vozač, koji se kroz gradsku vrevu probija na dva kotača, traži uz okretnost, jednostavnost upravljanja, sigurnost i privlačan dizajn? NMAX troši tek malo više od 2 litre na 100 km gradske vožnje. Niski su i troškovi registracije, a i bez dodatnog kofera, ispod komotnog sjedala u spremniku ima mjesta za kacigu i svakodnevne sitnice. Cijena od 25.900 kn čini se poštenom za sve što NMAX pruža.
>> Prvi favorit u izboru za motocikl godine
>> S Ironom je zabavno i na +35 C stajati na semaforu