Isprobali smo

Novi Focus koketira s premium klasom. Cijena u Njemačkoj 18.700 eura

Ford Focus
Foto: Ford
1/14
24.07.2018.
u 09:09

U četvrtoj generaciji kompakt s plavim ovalom na nosu ne krije ambiciju da ugrozi poredak na vrhu ljestvica prodaje u ‘golf klasi’

Kao kad crtač portreta s nekoliko pokreta kista svojim likovima daje potpuno različite karaktere, tako su i Fordovi dizajneri učinili da svaki paket opreme nosi svoje posebnosti o kojima ovisi i karakter pojedinog modela. Tako se već na prvi pogled vizualno jedni od drugih razlikuku Focus Trend i Titanium, sportski Focus ST-Line, luksuzi Focus Vignale i njihov prvi kompaktni crossover Focus Active.

Očekuje se i hibrid

Upravo je on najveća novost, s posebnim dizajnom, dodatnim oblogama lukova blatobrana, višom podnicom i raznim drugim detaljima. Kasnije će ponuda biti proširena sportskim verzijama ST i RS, a za očekivati je i hibrid. Po prvi puta Focus je globalni automobil, predstavljen je u hatchback verziji s pet vrata i kao karavan, dok s limuzinom prvenstveno ciljaju publiku u istočnoj Europi i Kini gdje su ovakvi modeli vrlo popularni.

Ford Focus
1/14

Međuosovinski razmak je dulji a prevjesi kraći tako da optički djeluje nešto manji ali znatno dinamičniji. Nova platforma C2 smanjila je masu za oko 90 kilograma. Interijer je jednostavniji i moderniji s ravno upola manje prekidača nego ranije i višom razinom ergonomije. Kabina je prostranija, dok su materijali i završna obrada iznad onoga što smo naučili u ovoj klasi. Naglasak je stavljen na novi infotainment i naprednu sigurnosnoj opremu.

Benzinci s tri cilindra

Kako pred 20 godina, tako i danas, Focus krasi dinamična vožnja, dodatno pojačana primjenom tehnologije stalnog nadzora amortizera koja pospješuje ublažavanje udaraca od neravnina na cesti. Dolazi uz mogućnosti izbora načina vožnje, te unaprijeđenim stražnjim ovjesom.

Benzinsku ponudu čine optimizirana verzija izvrsnog 1,0-litrenog EcoBoosta s 85, 100 i 125 KS, te novi, također trocilindrični, 1,5-litreni EcoBoost motor sa 150 i 182 KS dolazi. Novi 1.5 i 2,0-litreni dizelski motori EcoBlue razvijaju 95, 120 i 150 KS.

Na hrvatsko tržište nažalost neće prije kraja godine kada će biti poznate i cijene. U Njemačkoj bazni model Trend s 1.0 Ecoboostom od 85 KS stoji 18.700 eura, a dizelski EcoBlue 1.5 s 95 KS 23.800 eura.

Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole:

Ključne riječi

Komentara 4

Avatar Mica Trofrtaljka
Mica Trofrtaljka
10:26 24.07.2018.

Uvijek mi zanimljiv podatak kako svaki model novog auta troši 10-20 % manje od prethodnog a kako to čitam preko 20 godina novi bi modeli trebali trošit 0 l / 100 km

SE
serđo12
23:25 24.07.2018.

kome treba takav niski auto šiljastog nosa,starih linija na fosilna goriva?Čim nesto nosi americko ime,znam da je to iz kamenog doba,osim Gibsona i Fendera!?

CO
Cosinus
12:07 24.07.2018.

Liči mi na BMW 1 i Mazdu 3.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije