Sedma generacija

Novi Golf po cijeni od 129.600 kuna stigao je u Hrvatsku

VW Golf
Foto: VL
1/5
10.03.2017.
u 16:31

Početna oprema Trendline uključuje i automatski klima uređaj, LED dnevna svjetla, 6,5” informacijski ekran u boji, detekciju umora vozača, stražnja LED svjetla i kožno kolo upravljača.

Novi VW Golf, točnije osvježena sedma generacija već godinama najprodavanijeg hrvatskog i europskog automobila, stigla je u naše salone.

Početna cijena za turbobenzinsku izvedbu s 1,0 TSI trocilindarskim motorom sa 110 KS i 6-brzinskim ručnim mjenjačem stoji 129.632 kune (136.558 kuna za verziju s 5 vrata), a početna oprema Trendline uključuje i automatski klima uređaj, LED dnevna svjetla, 6,5” informacijski ekran u boji, detekciju umora vozača, stražnja LED svjetla i kožno kolo upravljača. 

U ponudi više nema 1,2 TSI turbobenzinca s 86 i 105 KS, ali isprobani 1,0 TSI sa 110 KS i 200 Nm okretnog momenta, doduše s automatskim DSG7 mjenjačem (Comfortline oprema, cijena 181.527 kuna) čini se kao odlična opcija. Na oko 100 km dugoj ruti u mješovitoj vožnji na autocesti (140 km/h) i otvorenoj cesti (90 km/h) potrošnja nam je bila 6,1 l/100 km (deklarirana prosječna 4,8 l/100 km), a na otvorenoj cesti bez problema smo trošili ispod 5 l/100 km. 

A u vožnji djeluje jako dobro, snage ne nedostaje ni kod pretjecanja (9,9 s do stotke, 196 km/h maksimalna brzina), ovjes je dopušta dinamičnu vožnju ali je i vrlo udoban, a zvučna izolacija je vrhunska. Ni trocilindarski motor nema karakterističan zvuk mlinca za kavu. Osjećaj za volanom je vrlo blizu bratskom premiumu Audiju A3.

Vizualno se Golf nije previše mijenjao – dobio nove branike, novu rešetku hladnjaka te serijska LED stražnja svjetla.

Očekivano traženiji i dosad najprodavaniji dizelski motor 1,6 TDI koji sada razvija 115 KS i 250 Nm, a još uvijek dolazi s 5-brzinskim ručnim mjenjačem stoji 148.202 kune (155.507 kn s 5 vrata), dok s DSG mjenjačem stoji od 166.526 kuna. 

U prestižnijim verzijama Golf je sada dostupan s luksuznom opremom poput sigurnosnih sustava (aktivno kočenje, elektronsko podešavanje ovjesa, radarski tempomat..), premium multimedijskim sustavom s 12,3” ekranom kojim se može upravljati i gestama (pokretom ruke) ili digitalni instrumenti na 9,2-inčnom displeju umjesto analognih kazaljki. 

U ponudi su još turbobenzinci sa 125 (novi 1,5-litreni TSI Evo motori sa 130 i 150 KS bit će dostupni uskoro) i dizelaši s 90, 150 i 184 KS, a sportski GTi sada razvija 230 KS dok Golf R nudi 305 konja.

>>Isprobali smo redizajnirani Golf - prvi kompakt na svijetu kojim možete upravljati gestama

>>Znate li koji je najtraženiji auto na Njuškalu? Odgovor bi vas mogao iznenaditi​

Komentara 35

ST
strsljen2013
19:39 10.03.2017.

Za te novce može se kupiti i automobil a ne golf. Npr: Mazda 3, CX3, Škoda Octavia, Toyota Corolla koji imaju više opreme i daleko više prostora od te razvikane kutijice koja se ne može mjeriti s njima ni po čemu a kamo li o kvaliteti.

VL
VL1
21:08 10.03.2017.

krajem 2016 sam kupovao nov automobil. izgleda da Golf nije ispunio planirane rezultate prodaje i od prve ponude za Rabita Dizel od 153.000, druga je pala na 135.000kn. Golf istina drži cijenu ali je preskup. Nije bar za nas Narodnii auto, jer je ova cijena nerealna. Cijena od 120.000 kn je u redu, ali zašto forsiraju 3 cilindrični motor kad se nije pokazao dobar. bilo je jako puno reklamacija.

DU
Deleted user
19:52 10.03.2017.

Nemam para niti za Golf dvicu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije