Model Sandero je 2007. godine pokrenuo uspon Dacije, koja je danas sve traženija marka automobila u vlasništvu francuskog Renaulta. Lani su u 44 države prodali 737 tisuća automobila, a s novom trećom generacijom Sandera, koja je upravo predstavljena i u Sandero Stepway povišenoj varijanti te kao Logan limuzina, bit će još atraktivniji svima koji traže automobile koji za njihov novac po diskontnoj cijeni nude najviše. I to ne više zastarjelu tehnologiju, već automobile koji imaju moderne pogonske sustave, multimediju i sustave pomoći vozaču. Sandero je tako danas postao pravi narodski automobil.
Novi Sandero postavljen je po prvi puta na platformu aktualnog Clija, a modularna platforma CMF, čija ojačana struktura u kombinaciji sa 6 zračnih jastuka pruža veću sigurnost. Nova elektronička arhitektura omogućuje ugradnju novih sustava za pomoć u vožnji, među kojima i napredni sustav aktivnog kočenja u nuždi i sustav automatskog poziva u nuždi eCall.
Vanjski dizajn novog Sandera i Sandera Stepway potpuno je nov.Snažnim ramenima i izbočenim blatobranima novi Sandero ističe snažan karakter i robusnost. Ukupne proporcije izmijenjene su u skladu s vrijednostima koje su prethodnike učinile tako uspješnima: suzdržane vanjske dimenzije uz još više prostora za još veću prilagodljivost. Sada je duži za tri centimetra, odnosno 4,09 metara, a u širinu se povećao za čak 11,5 centimetara (1,85 metara). Samo u visinu (1,50 metara) izgubio je dva centimetra. Potpuno istovjetna situacija je i kod robusnog Sandera Stepway: dugačak 4,10 metra (plus dva centimetra), širok 1,85 metara (+9 cm), visok 1,59 metara s krovnim nosačima (- 3 cm). Obje verzije imaju prtljažnik u koji stane 328 litara. Logan ima prtljažnik od 528 litara, najviše u svojoj klasi.
Novi Sandero Stepway već se na prvi pogled razlikuje svojim jedinstvenim poklopcem motora snažnije profiliranih linija. Dizajniran je u skladu s konvencijama crossovera: povišen razmak od tla, uzdužni krovni nosači, prošireni blatobrani i ojačani donji dijelovi vrata specifične teksture. Osim spomenutih elemenata, tu su i kromirani logotip Stepway ispod prednje maske i zaobljeni zaštitni profili iznad svjetala za maglu. U prednjim i stražnjim odbojnicima smještena je zaštita podvozja u boji koja štiti boju od ogrebotina koje mogu nastati u svakodnevnoj vožnji.
Prednja i stražnja svjetla svih triju novih modela nose Dacijin novi LED svjetlosni potpis u obliku slova Y koji im daje snažniji identitet. Horizontalna linija spaja dvoja svjetla na prednjem kraju i stražnjem kraju i račva se u njihove LED linije, pa automobil izgleda vizualno upečatljivije. LED svjetla, serijski dostupna u svim razinama opreme, povećavaju vidljivost noću. Unutrašnjost bilježi velik skok prema naprijed u svakom pogledu. Potpuno nova armaturna ploča još je ergonomičnija i izrađena od novih materijala za moderniji i kvalitetniji izgled, a novi materijali našli su se još i na vratima te presvlakama.
Ergonomičniji položaj vozača osigurava veću udobnost zahvaljujući novom dizajnu sjedala i brojnim kombinacijama podešavanja sjedala i upravljača. Dacia nudi sustav Media Control koji omogućuje upravljanje radiouređajem, telefonom i navigacijskim sustavom izravno s pametnog telefona smještenog na posebnom nosaču na vrhu armaturne ploče. Ta je mogućnost ostavljena za početne verzije u kojima nema središnjeg 8” multimedijskog zaslona koji dolazi u boljim paketima opreme, uz Media Display ili Media Nav uz navigaciju.
Od sigurnosnih sustava za pomoć vozaču nudit će Pomoć pri kočenju u nuždi od 7 do 170 km/h, Sustav upozorenja o vozilu u mrtvom kutu, Sustav pomoći pri parkiranju i Sustav pomoći pri kretanju uzbrdo.
Zahvaljujući novoj modularnoj platformi, novi Sandero i Sandero Stepway pokreću štedljiviji motori, imaju učinkovitiju aerodinamiku s aerodinamičnijom podnicom i manju masu. Sve to jamči veći užitak u vožnji uz smanjene emisije i nižu potrošnju goriva. Dizelaša u ponudi više nema, jer u Daciji kažu da jednostavno nisu bili traženi u tom segmentu vozila i nisu tržišno isplativi. Isti je razlog što u dogledno vrijeme neće biti hibridnih verzija, još je ta tehnologija preskupa da bi se isplatila uz Dacijine diskontne cijene. Ali uz benzince su dostupne i tvorničke LPG verzije na autoplin.Početni motor je 1,0-litreni benzinac sa 65 KS, a u ponudi su još turbobenzinski TCe 90 i kao top model TCe 100 ECO-G na autoplin.Po prvi put će u Sanderu biti dostupan i CVT automatski mjenjač.
Na tržište stiže početkom iduće godine, a cijene još nisu poznate.