Citroën je predstavio C5 X, novi model u segmentu cestovnih krstarica. U osnovi, riječ je o novom C5, ali novitet predstavlja spoj limuzine i karavana, uz primjese SUV modela. C5 X dostupan je s benzinskim ili plug-in motorom. Na hrvatskom će se tržištu početi prodavati krajem ove godine. Prvi je automobil u svijetu u koji je uveden aktivni ovjes Citroën Advanced Comfort (na plug-in inačici). Prtljažnik obujma od 545 litara uklapa se u očekivanja kupaca koji vole karavane. Kada se stražnja klupa preklopi, ravna podnica stvara iskoristivi obujam od najviše 1640 l, a od koristi su i širok i funkcionalan otvor, nizak prag te pravilan oblik prtljažnika. Hibridni pogon snage 225 KS pruža zadovoljstvo pokretanja motora i ubrzavanja u potpunoj tišini, a da pritom ne dođe do emisije ijednog grama CO2, s mogućnošću vožnje više od 50 km u potpuno električnom načinu rada (ZEV), a domet u električnom načinu rada prilagođen je uobičajenim svakodnevnim vožnjama korisnika te se može postići brzina od 135 km/h.
Povišeni položaj modela C5 X dobiven je povisivanjem podvozja u usporedbi s tradicionalnom limuzinom i kotačima velikog promjera od 72 cm na kojima su postavljene 19-inčne gume „Tall & Narrow” na većini izvedbi, čime se dobiva povišeno vozačevo mjesto. Međuosovinski razmak od 278,5 cm jamči osigurava prostranost u stražnjem dijelu vozila, a velike su i vanjske dimenzije Citroëna C5 X - duljina od 480,5 cm, širina od 186,5 cm i visina od 148,5 cm - što ga čini istinskim predstavnikom segmenta D.
Elegancija i udobnost u kombinaciji s inovativnom, ali diskretnom tehnologijom, glavna su obilježja interijera. Novo sučelje za komunikaciju i zabavne sadržaje sastoji se od središnjeg dodirnog zaslona visoke razlučivosti od 12", funkcije prepoznavanje prirodnog govora i prikazivanja informacija pomoću widgeta koji se može prilagoditi vlastitim željama, kao na tabletu.
Novitet je opremljen vrhunskom tehnologijom i u pogledu sustava za pomoć u vožnji. C5 X nudi najbolje što postoji na tržištu u pogledu sustava za poluautonomnu vožnju 2. razine u skladu s važećim propisima: Highway Driver Assist koji se sastoji od prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom Stop & Go i sustava pomoći za održavanje putanje u voznom traku. Vozač više ne mora upravljati brzinom ili putanjom jer vozilo preuzima sve te funkcije.