Volkswagen je na šest lokacija diljem svijeta u isto vrijeme predstavio svoju prvu električnu limuzinu ID.7, a Večernji list je sudjelovao na premijeri u Berlinu. Svojevrsni nasljednik Passata, koji je u 50 godina postojanja postao sinonim za poslovnu limuzinu i odnedavno se više ne proizvodi (ostala je samo karavana izvedba), dolazi samo uz pogon na struju. Volkswagen od njega mnogo očekuje u Europi, Aziji i Sjevernoj Americi.
Uživo ID.7 izgleda impozantno. Prednja maska je vrlo dinamična, baš kao i cijela siluetom vozila, dok je odlična aerodinamičnost uz koeficijent otpora zraka od 0,23. Dugačak je 4961 mm, a njegov posebno veliki međuosovinski razmak od 2966 mm osigurava veliku prostranost u unutrašnjosti vozila. Zvijezda vodilja pri dizajnu unutrašnjosti bila je praktičnost. Iznad glava putnika je panoramski krov s opcijski dostupnim pametnim staklom, čiji se slojevi mogu elektronički prebacivati s prozirne na neprozirnu postavku.
Kao i mnogim drugim funkcijama u modelu ID.7, krovom je također moguće upravljati s pomoću glasovnih naredbi normalnim govorom. Prednja su sjedala također novo razvijena: po prvi put u vozilu marke Volkswagen, opcijski je u ponudi adaptivna Climatronic funkcija sjedala. Zbog profinjene funkcije masaže, duga se putovanja čine puno kraćima.
Kokpit dolazi sa serijskim head-up zaslonom s proširenom stvarnošću koji projicira detalje kao što je primjerice brzina u vrlo bliskom vidokrugu ispred vozača, a interaktivne informacije kao što su strelice za skretanje projiciraju se doslovno u stvarnom svijetu ispred modela ID.7. Vozač stoga može zadržati pogled na cesti.
Većinom funkcija upravlja se pomoću velikog 15-inčnog infotainment sustav. Središnje sučelje dijagonale 38 cm (15 inča) je vizualno samostojeći zaslon buduće generacije osjetljiv na dodir. Grafičko sučelje i navigacija izbornika uvelike su restrukturirani. Ovdje je cilj bio učiniti upravljanje svim funkcijama što je moguće jednostavnije.
Model ID.7 bit će u ponudi s dvije verzije opreme i pogona, Pro i Pro S, a prvi je MEB model koji je opremljen novo razvijenim Volkswagen pogonom. Sustav se načelno sastoji od električnog pogonskog motora snage 286 KS (permanentno pobuđeni sinkroni motor), dvofaznog 1-stupanjskog mjenjača i pretvarača.
Postojat će dvije verzije baterije sa 77 kWh i 86 kWh. Prema prvim internim prognozama, bit će moguće prijeći otprilike 615 kilometara između dva zaustavljanja radi punjenja s modelom ID.7 Pro i do otprilike 700 kilometara s modelom ID. Pro S. Serijska proizvodnja modela ID.7 za Europu i Sjevernu Ameriku počet će u njemačkoj Volkswagen tvornici u Emdenu u drugoj polovici godine. Dostupnost novog najistaknutijeg modela obitelji ID. u Europi planirana je za jesen, a početak pretprodaje planiran je za ljeto. Predstavljanje u Kini također je planirano za 2023. Zatim se tijekom 2024. planira uvođenje na tržište Sjeverne Amerike.
U prijevodu, ima manji domet od prethodnika i pritom se puni nekoliko desetina puta duze da bi preslo taj manji domet, i uz sve to jos je ce biti i skuplji. Zanimljiv napredak tehnologije.