obljetnica

Noviteti uz proslavu 25. rođendana japanske Toshibe

'13.07.2010., Zagreb - Hotel Sheraton, konferencija za novinare na kojoj je Toshiba povodom 25 godina od izlaska prvog prijenosnog racunala predstavila nove proizvode. Na slici  Emanuel Gerit.  Photo:
Foto: 'Zarko Basic/PIXSELL'
1/3
14.07.2010.
u 23:35

Toshiba svoj brend njeguje i gradi, osim na inovativnosti, i na sigurnosti proizvoda i "nekvarljivosti", odnosno cjelokupnoj kvaliteti

 

Toshiba Europe proslavila je svojih 25 godina djelovanja na području prijenosnih računala. Godine 1985. proizveli su i prvi prijenosnik T1100.

Usto, pohvalili su se u Toshibi, svojedobno su proizveli i prvo pločasto računalo dok Apple još takvo što i nije imao u planu. U svakom slučaju, ustvrdili su govornici i direktori u Toshibi Adrijan Vazdar (Business Manager Adriatic Region), Goran Kurt (Marketing Manager South Eastern Europe & Israel) i Emmanuel Gueritte (Head of Product Marketing & Product Planning EMEA), ono što ih čini uspješnima je neprekidna inovativnost u radu, ali i briga za kupce. Naime, krizu su prebrodili vrlo zadovoljavajuće jer, dok je tržište informacijske tehnologije u svijetu padalo od 20 do 40 posto, uspjeli su zadržati stopu rasta u regiji između 15 i 20 posto.

Djelomično su to osigurali i nudeći "garanciju bez obzira na sve" na svoje proizvode. Toshiba svoj brend njeguje i gradi, osim na inovativnosti, i na sigurnosti proizvoda i "nekvarljivosti", odnosno cjelokupnoj kvaliteti te je potez s garancijama koje vrijede i ako i korisnik vlastitom nepažnjom ošteti uređaj pridonijela uvelike dobrim poslovnim rezultatima, ali prije svega i povjerenju kupaca. Emmanuel Gueritte predstavio je Toshibine proizvode i nove tehnologije te proizvode koji će, vjeruje, zasigurno osvojiti korisnike. "Danas prosječan korisnik prijenosnog računala ne traži samo dobar dizajn ili kvalitetu pojedinih komponenti već vrhunski proizvod u cjelini. A to je dovoljno dobar razlog zašto je baš njihovo računalo bolje od drugih i što ga čini jedinstvenim, što je za Toshibu i pokretač pri stvaranju još neviđenog proizvoda. Toshiba AC100, Toshiba Libretto i Toshiba Portégé R700 primjer su što naši korisnici mogu očekivati u budućnosti ako žele kvalitetu neusporedivu s drugima – ustvrdio je E. Gueritte.

Prezentirani su Toshibini proizvodi koji su predstavljeni nedavno na tržištu uoči 25. godišnjice – Toshiba AC100, Toshiba Libretto W100 i Toshiba Portégé R700.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije