Tvrtka Meta odlučila je vratiti tehnologiju prepoznavanja lica u svoje aplikacije nakon što je prije više od tri godine "ugasila" ovaj sustav zbog negativne reakcije javnosti. Meta će početi primjenjivati alat za prepoznavanje lica na Facebooku i Instagramu kako bi se borila protiv prijevara i pomogla korisnicima koji su izgubili pristup svojim računima, navodi se u priopćenju. U prvom testu prepoznavanje lica koristit će se za otkrivanje lažnih oglasa koji koriste lica slavnih i drugih javnih osoba.
"Ako naš sustav otkrije da bi se moglo raditi o prijevari koja uključuje izgled javne osobe, upotrijebit ćemo tehnologiju prepoznavanja lica kako bismo usporedili lice iz oglasa s profilnim fotografijama te javne osobe. Ako nađemo podudaranje i ako je oglas prijevara, mi ćemo ga blokirati", priopćila je Meta.
Tvrtka je već omogućila značajku za mali broj slavnih i javnih osoba, a sljedećih će tjedana početi automatski dodavati još ljudi. Međutim, pojedinci će imati mogućnost odustati od zaštite. Meta već ima određene sustave za provjeru oglasa zbog potencijalnih prijevara, ali ne uspijeva uvijek jer mnoge tvrtke koriste slavne i javne osobe za reklamiranje svojih proizvoda. Osim toga, Meta također testira alate za prepoznavanje lica kako bi pomogla korisnicima koji imaju problema sa zaključanim računima.
VEZANI ČLANCI
FOTO Ovo su najduži mostovi u Hrvatskoj: Jedan je godinama vodio 'u nigdje', a drugi je naš najveći ponos