TEST: PEUGEOT 308 SW

Obiteljski francuski šarmer s pokrićem

Peugeot 308 SW
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/7
17.08.2014.
u 19:23

Prtljažnik prima 610 litara, udobnost i zvučna izolacija su vrhunske, prosječno troši ispod 6 l/100 km, a vuče vrlo dobro

Prošlo je svršeno vrijeme kad su karavani bili samo automobili s velikim prtljažnicima i izgledom koji nikoga nije impresionirao. Danas izgledaju lijepo i privlačno, a u isto vrijeme se proizvođači bore tko će ponuditi veći prtljažni prostor.

Jedan od najboljih primjera je novi Peugeot 308 SW, francuski ljepotan s prtljažnikom od 610 litara (identično kao Octavia Combi), većim čak i od za broj većeg bratskog modela 508 (!).

Idealan za otvorenu cestu

Četvero odraslih ljudi i njihova prtljaga za 10-dnevno ljetovanje bez problema su stali i ugodno putovali starom cestom prema jugu Hrvatske. Stara lička magistrala idealna je za isprobati putničku udobnost automobila, a 308 je doista predstavnik stare dobre francuske škole udobnosti pa je put od Zagreba do Splita, kako vozaču tako i putnicima prošao jako ugodno. Takoreći, put nismo ni osjetili.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL, Josip Regović/PIXSELL

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Dakako, isprobali smo ga i na autocesti, gdje 308 SW postaje prava krstarica. Udobnosti pridonosi i vrhunska zvučna izolacija pa je buka s ceste gotovo nečujna i iznad 150 km/h.

U prtljažniku praktične šine

Peugeotov dobro poznati 1,6 HDI, common-rail dizelaš sa 115 KS, još se jednom pokazao kao pun pogodak. Miran je i uglađen, uz dosta snage i momenta, dovoljnih za pretjecanje kada je to potrebno na otvorenoj cesti i ugodnu vožnju autocestom, a štedljiv. Na otvorenoj cesti potrošnja se može bez problema spustiti ispod pet litara, dok nam je u prosjeku iznosila jako dobrih 6,0 l/100 km. Najveća brzina je 193 km/h, a vrlo je startan – do stotke stiže za 10,6 sekundi. Tome doprinosi i lagana konstrukcija pa 458,5 cm dugi automobil ima 1,3 tone.

308 SW nudi i praktične šine u prtljažniku pomoću kojih mrežom i kukicama možete zadržati prtljagu prikovanu za dno.

Cijena? Za karavan se mora doplatiti oko 6000 kuna na cijenu kompakta, što se s obzirom na prostor koji nudi ne čini mnogo. Testni model s odličnim dizelašem i najraskošnijom opremom Allure stoji 172.914 kuna. Uz dodatnu opremu poput panoramskog krova još se penje, ali sa već pristojnom opremom Access i ovim motorom stoji 147.177 kuna.

Komentara 2

RA
Rad
22:35 17.08.2014.

Vozim se često u 308SW prošle generacije i zvučna izolacija je katastrofa, pri 130km/h buči da se teško razgovora, a kad se razgovara preko bluetoota sugovorniku šumi da me jedva razumije. Lampe u faru treba mijenjati jednom u 10 mjeseci.ci. Servo premekan. Potrošnja veseli, cca 5,8l

Avatar Medo
Medo
20:17 17.08.2014.

Vrhunski auto! Peugeot polako ali sigurno počinje raditi najkvalitetnije aute na tržištu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije