Redizajnirani Twingo druge generacije lišen je bezličnosti koju smo zamjerali izvorniku pristiglom 2007. godine. Ponovno u njemu prepoznajemo one iste simpatične crte kojima nas je osvojio prvi Twingo, mališan okruglih 'očiju'. Kao posvetu njemu, redizajnirani Twingo donosi maglenke i okrugla pozicijska svjetla ispod novih prednjih svjetala s 'kapcima'. Nov je i stražnji svjetlosni sklop, koji se proširio na vrata prtljažnika. Stražnji dio više nije oštro odrezan, već je zaobljeniji i samim tim dopadljiviji. Iz ponude prvog Twinga Renault je - na inzistiranje kupaca - u život vratio električno pokretan krovni otvor od mekane tkanine.
U Twingu se i dalje sjedi povišeno, a razigrano oblikovani instrumenti su i dalje centralno smješteni. I dalje je to praktičan gradski mališan s prostranim interijerom i prtljažnikom obujma 165 do 959 l. No, materijali su sada kvalitetniji, kao i završna obrada. Bogatiji paketi opreme nude više mogućnosti personalizacije. Okvire ventilacije vozač može, primjerice, uskladiti s bojama naljepnica koje krov Twinga čine posebnim. U ponudi su i dalje detalji poput 'travice' koja drži mobitel, olovku ili slične sitnice, ali sada se može naručiti i ležište za iPhone koje mobilni uređaj pretvara u audio uređaj, putni kompjuter i navigacijski sustav.
Redizajnirani Twingo serijski donosi, među ostalim, ABS, vozačev i suvozačev zračni jastuk, bočne zračne jastuke, klima uređaj, radio CD s komandama na upravljaču, putno računalo, el. podizače prednjih stakala, el. prilagodljivi servo upravljač podesiv po visini, daljinsko centralno zaključavanje. Cijene startaju od 66.900 kuna (75.900 kn, ali aktualan je popust od 9000 kn), a do kraja veljače kupci besplatno dobivaju produženo jamstvo (pet godina ili 100.000 km), koje inače stoji 3505 kn.
Koliko smo jadna zemlja. Po zadnjim podacima starost automobila je 11god i svaki treci pada na tehnickom. Ima auti vec za 50 000kn sto bi si svako mogao priustiti da smo normalni (ne mi nego drzava). Da je tako bilo prije jedno 5 godina (da prodavaci nisu imali bezobrazne marze, banke normalne kamate) imali bi totalno novi vozni park, puno manje nesreca (posljedica), puno manju zagadjenost zraka itd. Eto, to je dobar primjer sto znaci imati visoke poreze i cime oni rezultiraju.