MILIJARDERI

Oni su najviše zaradili izlaskom Twittera na burzu

evan williams dick costolo
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
08.11.2013.
u 15:45

Dionice su od početnih 26 dolara do kraja trgovanja na Newyorškoj burzi dosegle vrijednost od 44,9 dolara

Jučerašnji izlazak na burzu Twittera, jedne od najpopularnijih društvenih mreža, prošao je vrlo dobro. Dionice su od početnih 26 dolara do kraja trgovanja na Newyorškoj burzi dosegle vrijednost od 44,9 dolara. Dobar burzovni rezultat posebno je usrećio nekoliko direktora i ulagača Twittera, piše Mashable. Oni ne smiju prodati dionice najmanje 180 dana nakon inicijalne javne ponude, tako da bi se ove vrijednosti ipak mogle promijeniti.

Evan Williams: 2,56 mlrd. dolara

Williams, suosnivač koji je od samog početka osiguravao novac potreban za funkcioniranje tvrtke, a trenutno je član izvršnog odbora, zaradio je najviše novca ne računamo li investicijske fondove. Također je suosnivač Bloggera i Mediuma, a kratko je vrijeme držao i funkciju CEO-a Twittera nakon Jacka Dorseya, prije no što ga je odbor zamijenio Dickom Costolom.

Rizvi Traverse Management: 3,82 mlrd. dolara

Ova tvrtka najveći je dioničar Twittera, a također drži i dionice Facebooka, Squarea i Flipboarda.

Spark Capital: 1,46 mlrd. dolara

Spark Capital i generalni partner Bijan Sabet uložili su u Twittera 2008. godine i drže 6 posto dionica. Imaju udjele u brojnim značajnim tehnološkim tvrtkama, uključujući i Foursquare i Tumblr.

Peter Fenton iz Benchmark Capitala: 1,42 mlrd. dolara

Fenton je vodio ulaganje Benchmark Capitala u Twitter 2009. godine i drži oko 5,8 posto udjela.

Jack Dorsey: 1,05 mlrd. dolara

Dorsey je suosnivač, bivši CEO i trenutni predsjednik tvrtke, te najpoznatiji iz ove skupine ulagača. Također je suosnivač i glavni CEO Squarea.

Dick Costolo: 345 milijuna dolara

Costolo je iz Googlea došao u Twitter 2009. godine kao glavni operativni direktor. Do kraja 2010. godine zamijenio je Williamsa na mjestu CEO-a, a u Twitteru drži 1,4 posto udjela.

Adam Bain: 80 milijuna dolara

Bain je u Twitter došao 2010. godine, nakon više od deset godina provedenih u televizijskoj industriji. U Twitteru je zadužen za marketinšku strategiju, što je najvažniji izvor prihoda tvrtke.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije