U ovako jarko žutom Opelovom malom šminkeru Adamu bili smo prava atrakcija gdje god smo se pojavili. A posebno se, dakako, svidio ženama. Posebnost mu je svakako i elektronski platneni krov koji ga u samo nekoliko sekundi pretvara u polukabriolet. Za to valja doplatiti 9000 kuna.
U unutrašnjosti vlada pravi lukuz - sa smeđom kožom na sjedalima i piano lakom u žutoj boji, jednakoj kao i na karoseriji. Dok se vizualno za njim više okreću žene, u vožnji će se mali Adam s 1-litrenim trocilindarskim turbomotorom svidjeti i muškarcima sklonim dinamičnijim kilometrima. Stotku hvata za 9,9 sekundi, a najveća mu je brzina 196 km/h. Zbog malih dimenzija, poletnog motora, izravnog upravljača i sposobnog ovjesa kroz zavoje se njime može juriti dinamično i brzo uz mnoštvo zabave. Adam, kao konkurent malim premium automobilima poput Minija, Fiata 500 ili DS3, nudi gotovo neograničene mogućnosti individualizacije. Adam jest malen, ali dok je stražnja klupa zbilja skučena na prednjim sjedalima pruža pravi komfor i za visoke ljude. I prtljažnik od 170 litara je mali, ali uz preklapanje sjedala dolazimo do maksimalnih 665 l, sasvim dovoljno za duži put dvoje odraslih.
Testni primjerak luksuzno je opremljen - zbog čega i izgleda ovako posebno. S obzirom na bogatu opremu ne treba čuditi cijena od 114.028 kuna, koliko stoji s 1,0 Turbo motorom i Unlimited opremom. Dodatna oprema još je izdašnija (elektronski platneni krov, automatska klima, alu naplaci 18”, prednji i stražnji parking senzori...), pa je testnom primjerku cijena skočila na 167.517 kuna.
>> Opel Ampera-e između dva punjenja prevali 500 km
>> Autoclick: Opel Adam – Kralj individualnosti