Povodom 30. godišnjice modela Vitara koja se prvi puta pojavila 1988. godine, Suzuki je najavio redizajn svog popularnog crossovera B segmenta. Trenutna četvrta generacija na tržište je stigla 2015. i odmah izazvala veliko zanimanje kupaca.
Vitara je posebno zanimljiva hrvatskim kupcima budući da je već tri godine zaredom daleko najprodavaniji model novog automobila kod privatnih kupaca, a lani je bila ukupno šesti najprodavaniji model. Japanski SUV koji se proizvodi u susjednoj Mađarskoj ne donosi redizajnom revoluciju već više zatezanje bora koje uključuje restilizirani prednji odbojnik i rešetku hladnjaka, novi dizajn aluminijskih naplataka i drugačiju grafiku LED svjetala te dvije nove boje.
U unutrašnjosti, zbog čestih prigovora o tankoj jeftinijoj plastici, Suzuki će u Vitaru ugrađivati mekanije i kvalitetnije dodirne materijale armaturne ploče, dok instrumentna ploča ima novi dizajn uz središnji informacijski zaslon u boji. Osim toga Vitara će biti tehnički naprednija i standardna oprema će uključivati upozorenje kod napuštanja prometnog traka i vraćanje u trak, automatsko kočenje u slučaju nužde, prepoznavanje prometnih znakova i upozorenje o vozilu u mrtvom kutu.
Iz ponude će, kao kod modela S-cross, izaći dugogodišnji 1,6-litreni atmosferski benzinski motor sa 120 KS koji je do sada bio najprodavaniji, a zamijenit će ga učinkovitiji 1,0-litreni BoosterJet turbobenzinac sa 112 KS i 170 Nm okretnog momenta. U ponudi i dalje ostaje 1,4 BoosterJet sa 140 KS i 220 Nm okretnog momenta. Oba motora moći će se kupiti s prednjim pogonom ili Allgrip pogonom na sve kotače.
Cijene još nisu poznate, u Hrvatskoj bi trebale biti obznanjene najesen, ali pretpostavlja se da će biti slične dosadašnjima koje su bile vrlo prihvatljive.
Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti: