Redizajn

Osvježena četvrta generacija Toyote Yaris uz novi hibrid sa 130 KS

Foto: Toyota
1/8
20.02.2024.
u 10:46

Ovisno o razini modela, ugrađen je digitalni zaslon s instrumentima za vozača od 7 ili 12,3 inča. Oba imaju oštro definiranu grafiku u boji koja se lako čita u svim uvjetima osvjetljenja

Toyota je predstavila redizajniranu verziju četvrte generacije Yarisa, svog gradskog modela B-segmenta koji je od 2002. godine prodan u više od 10 milijuna primjeraka.
Glavna poboljšanja uključuju dodatni, snažniji novi hibridni električni pogonski sklop, značajne nove i poboljšane značajke sigurnosti i pomoći vozaču i potpuno nove instrumente za vozača i multimedijski sustav.
Yaris je izrađen u Europi za europske kupce te učvršćuje nagrađivanu reputaciju modela za inovaciju i izvrsnost u dizajnu i inženjeringu malih automobila.
Novi Yaris kupcima nudi opciju novog, snažnijeg potpuno hibridnog električnog pogona, "Hybrid 130". Pridružujući se etabliranoj opciji pogonskog sklopa "Hybrid 115", novi "Hybrid 130" također se temelji na 1,5-litrenom benzinskom motoru, a ima prednosti pete generacije Toyotine hibridne tehnologije za postizanje oštrijeg ubrzanja, povezano s temeljno okretnim karakterom automobila.
Ključna promjena je uvođenje novog hibridnog sklopa mjenjač-diferencijal sa snažnijim električnim motorom-generatorom (povećanje snage s 59 kW na 62 kW), zajedno s prilagodbama softvera i hardvera u jedinici za upravljanje snagom (PCU). Rezultat je povećanje ukupne snage sustava od 12%, sa 116 na 130 KS. 

 


Toyota također transformira korisničko iskustvo novog Yarisa s digitalnom tehnologijom, proširujući se od informacija za vozača do zabave i povezivosti u vozilu, pa čak i pristupa vozilu.
Ovisno o razini modela, ugrađen je digitalni zaslon s instrumentima za vozača od 7 ili 12,3 inča. Oba imaju oštro definiranu grafiku u boji koja se lako čita u svim uvjetima osvjetljenja.
Verzija od 12,3 inča može se prilagoditi vozačevim željama za sadržaj informacija i stil prezentacije. Postoji 12 opcija uzorka prikaza, s lijevim, središnjim i desnim zaslonom s više informacija.

 


Daljnja prilagodba omogućena je izborom od četiri teme zaslona – Casual, Smart, Tough i Sporty – i jednim, dva ili bez brojčanika. 
Novi Yaris predstavlja najnoviji multimedijski paket Toyota Smart Connect, dizajniran za lakše, intuitivnije upravljanje sa sučeljem koje brzo reagira. Uključuje pristup navigacijskom sustavu temeljenom na oblaku koji pomaže osigurati vremenski učinkovito planiranje putovanja s najnovijim informacijama o rutama, događajima u prometu i kašnjenjima.
Novi Yaris još je sigurniji uz Toyota T-Mate koji obuhvaća sve napredne značajke koje novi Yaris čine sigurnijim i lakšim za vožnju i parkiranje, značajke koje su s novim i poboljšanim funkcijama postale učinkovitije nego ikad. To uključuje najnoviju generaciju sustava pomoći u vožnji Toyota Safety Sense.

 


Yaris je zadržao mišićave, agilne linije koje ga izdvajaju od konkurencije u segmentu, sa sportskim profilom koji projicira energiju i dinamiku. Stil je vjeran njegovom agilnom, staloženom rukovanju i osjetljivoj šasiji, potkrijepljenoj kvalitetom njegove GA-B platforme kao dijela Toyotine nove globalne arhitekture. Iako su visina i duljina kompaktne, automobil ima relativno dugačak međuosovinski razmak i širok prednji dio. To čini prostranu kabinu i solidan položaj na cesti. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije