vozili smo

Osvježena Toyota Auris - hibrid je ipak najbolja opcija

Toyota
Foto: Toyota
1/3
14.06.2015.
u 16:33

Dosad konzervativnu unutrašnjost Japanci su modernizirali multimedijskim sustavom sa 7" ekranom kojim se upravlja vrlo jednostavno

Osvježena druga generacija Toyotinog kompakta Aurisa donosi sasvim male promjene vanjskog dizajna, dok su veći noviteti u unutrašnjosti i ispod poklopca motora.

Dosad konzervativnu unutrašnjost Japanci su modernizirali multimedijskim sustavom sa 7" ekranom kojim se upravlja vrlo jednostavno. Auris dolazi u dvije karoserijske izvedbe, kao klasičan hatcback (prtljažnik 360 l) i kao Touring Sports karavan (530 l).

Glatki turbobenzinac

I dalje je početni benzinac 1,33-litreni atmosferac sa 90 KS, ali Toyota po prvi put u manjoj klasi nudi i turbobenzinca. Riječ je o 1,2-litrenom turbu koji kombinira otto i Atkinson ciklus rada četverotaktnog motora radi smanjenja potrošnje goriva. Razvija 116 KS i 185 Nm okretnog momenta dostupnog od 1500 o/min zbog čega vuče jako dobro i glatko, uz gotovo neprimjetnu buku. Potrošnja? Na testnoj ruti nam je bila oko 6 l/100 km.

I dalje je početni benzinac atmosferski 1,33 sa 99 KS, a dizelaš obnovljeni 1,4 D-4D sa 90 KS. Umjesto 2-litrenog dizelaša sada se nudi 1,6 D-4D sa 112 KS i 270 Nm, preuzet od BMW-a. U prilično opuštenoj vožnji brdovitom otvorenom cestom i gradom, može se voziti uz 4,8 l/100 km.

Ali, i dalje je najisplativiji hibrid, koji je lani bio izbor svakog drugog europskog kupca Aurisa. Stari je to Toyotin HSD sustav, poznat iz Priusa treće generacije. Kombinacija 1,8-litrenog benzinskog Atkinson motora i elektromotora još je uvijek, s obzirom na cijenu, bez premca u hibridnoj ponudi na tržištu.

Sigurnosni paket 3500 kn

Na testnoj ruti koja je uključivala i prometnu gužvu do samog središta Bruxellesa potrošnja nam je bila 3,8 l/100 km. Hibrid cjenovno starta od 164.900 kn (kad ima državnih poticaja 30.000 kn manje). Za tu cijenu konkurencije jednostavno nema. Početni Auris 1,33 stoji 118.600 kuna, a doplata za karavan je 7000 kuna. Ono što se svakako isplati doplatiti je Toyota Safety Sense. Za 3500 kuna dobije se sigurnosni paket s automatskim kočenjem u nuždi, samostalnim prebacivanjem dugih i kratih svjetala, upozorenje na izlazak iz trake i prepoznavanje prometnih znakova.

Foto: Toyota

>> Novi motori dali su mu uglađeniju i štedljiviju notu

>> Nova Opel Astra - kompaktnija i 200 kg lakša uz moderne motore i tehnologiju

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije