francuski kompakt

Osvježeni Citroën C4 troši do 25 posto manje goriva

Citroën
Foto: Citroën
1/3
18.02.2015.
u 18:00

Na naše tržište stiže u ožujku, a cjenovno kreće od 106.900 kn, koliko stoji novi C4 u PureTech 110 Live izvedbi

Citroën C4 u novom izdanju - s novim svjetlosnim potpisom, korisnim tehnologijama i motorima najnovije generacije - na hrvatsko tržište stiže u ožujku. Cjenovno kreće od 106.900 kuna, koliko stoji u PureTech 110 Live izvedbi. Dizelsku ponudu otvara HDi 90 Live, po cijeni od 108.900 kn.

Dobra osnovna oprema

Dizelski motori BlueHDi 100 s ručnim mjenjačem, BlueHDi 100 S&S s ručnim mjenjačem te BlueHDi 120 S&S s ručnim mjenjačem i šest stupnjeva prijenosa u Hrvatskoj će biti dostupni od srpnja. Osnovna Live oprema obuhvaća, među ostalim, ABS, REF, AFU, ESP, ASR, pomoć pri pokretanju na kosini, prednje i bočne zračne jastuke i zračne zavjese, daljinsko centralno zaključavanje, el. pokretane i grijane retrovizore, el. podizanje stakala sprijeda, klima uređaj, regulator/limitator brzine, preklopivu stražnju klupu.

Otmjen dizajn, udobnost i odlične vozne osobine aduti su C4 modela i za novu modelsku godinu. Novi svjetlosni potpis naglašen je dnevnim LED svjetlima, a stražnja se strana zbog svjetala sa 3D efektom doima dinamičnijom. Unutrašnjost donosi nove presvlake i jednostavniju armaturnu ploču s novim 7-inčnim tabletom osjetljivim na dodir. Dimenzije su ostale iste te je C4 dug 433 centimetra, širok 179, a visok 149 cm. Zbog međuosovinskog razmaka od 261 cm, djeljive stražnje klupe i obujma prtljažnika od 408 litara, prostora ne nedostaje.

Novi trocilindraši

Nova gama modela Citroën C4 odlikuje se novim motorima Euro 6 u kojima su povezane jednostavnost i učinkovitost.

U ponudi su dva nova trocilindarska PureTech benzinca i dva nova BlueHDi dizelaša. Motori PureTech troše do 25% manje goriva. PureTech od 110 konjskih snaga, uparen s ručnim mjenjačem, troši od 4,7 l/100 km i emitira 110 g CO2 po kilometru s gumama iznimno niskog otpora kotrljanja. Birati se može i PureTech od 130 KS, sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.

>> Cactus je prava atrakcija na cesti, a u najštedljivijoj verziji troši 5 litara

>> Idealan za gradske gužve, ali solidan i za duže putovanje

Komentara 2

XX
xxx008
18:09 18.02.2015.

ma sve vam vjeruje mo,još malo pa ćete pisati da uopće netroše nego dolijevaju naprotiv,što se više voziš tank ti sve puniji!!

Avatar salaso
salaso
10:54 19.02.2015.

Ne troši ako je ispravan.Tim citroenima otkazuje elektronika, malo malo

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije