Osvježeni Citroën C5 Aircross stigao je u hrvatske prodajne salone. Početna mu je cijena 232.740 kuna, koliko stoji PureTech 130 izvedba s benzinskim motorom i Feel razinom opremljenosti. Dizelska ponuda kreće od 256.085 kn, za inačicu BlueHDi 130 Feel. U ponudi su i hibridi, konkretno Citroën C5 Aircross Hybrid 225 EAT8, koji s početnom Feel opremom stoji 341.408 kn. Najudobniji SUV model u segmentu, dakle, može se odabrati uz po jedan benzinski i dizelski motor od 130 konjskih snaga, uz ručni ili automatski mjenjač te kao plug-in verzija od 225 konja. Mislite da pretjerujemo s ovim 'najudobniji u segmentu'? Uz 23 centimetra uzdignutu podnicu od tla te poznati, mekan, a ujedno i vrlo udoban ovjes, čak i lošije prometnice postaju udobnije. Citroënovo istraživanje među brojnim kupcima SUV modela C-segmenta dovelo je upravo do ovog zaključka - C5 Aircross je najudobniji model. Ne možemo se ne složiti da je u ovom francuskom modelu udobnost na iznimno visokoj razini.
Kako je riječ o redizajnu, izmjene nisu velike. Novina ima na prednjem dijelu modela C5 Aircross gdje zakrivljeni oblici ustupaju mjesto strukturiranijim linijama. Prednja strana sada je okomitija i modernija, čime se pojačava dojam širine, a tome pomaže i nova maska hladnjaka. Uspon u višu klasu, pak, vidljiv je (i) u detaljima, kao što su trodimenzionalni svjetlosni potpis stražnjeg kraja te novi sjajni 18" naplatci. Također, kako bi bolje ispunio očekivanja kupaca u segmentu C-SUV, novi C5 Aircross oslanja se na elegantne elemente personalizacije koji značajno naglašavaju uspon vozila u višu klasu. Unutrašnjost krase novi dizajn središnjeg dodirnog ekrana dijagonale 10 inča i središnje konzole - visoke i široke - a u interijeru se ističe i potpuno prilagodljiva 12,3-inčna digitalna instrumentna ploča. Novi ekran izgleda kao da lebdi na armaturnoj ploči, a redizajnom je olakšan pristup nekim bitnim funkcijama. Novi zaslon veći je nego u prijašnjim modelima te nudi bolju ergonomiju jer se može izravno pristupiti komandama klima-uređaja, a usto su informacije na zaslonu povišene pa vozač ne mora skretati pogled s ceste. Novim dodirnim ekranom od 10 inča opremljeni su modeli s navigacijom na izvedbama s termičkim motorima, a na izvedbama s hibridnim motorom dostupan je od prve razine opremljenosti. Također, novi C5 Aircross sadrži bolje i kvalitetnije materijale. Ovo je jedini model u segmentu koji straga ima tri odvojena sjedala, što dozvoljava veliku modularnost, a ne zaboravimo ni na najveći prtljažnik u segmentu (580 do 1630 l).
C5 Aircross, kad je o udobnosti riječ, od ostalih se modela razlikuje ovjesom Citroën Advanced Comfort, novim sjedalima (u prvoj razini opreme ona su presvučena tkaninom, kasnije ide Alcantara ili perforirana koža), već spomenutom uzornom prostranošću i modularnošću te naprednim sustavima za pomoć u vožnji. Pored već poznatih benzinaca ili dizelaša od 130 KS, koji mogu biti upareni 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili pak 8-stupanjskim automatikom, sada je u ponudi i plug-in hibrid. Riječ je o spoju benzinskog motora i elektromotora. Upravo on osigurava domet do 55 kilometara isključivo na struju, bez zagađenja. S obzirom na to da se može postići brzina od 135 km/h na električni pogon, iskoristivost bi trebala biti dobra. Baterija se može u potpunosti napuniti za manje od dva sata pomoću Wall Box-a. Feel, Shine i Shine Pack tri su raspoložive razine opreme. Birati se može između šest boja eksterijera, a s obzirom na dobru opremljenost već početnog modela, vjeruje se kako će upravo ta razina biti najtraženija.
C5 Aircross nudi široku lepezu tehnologija najnovije generacije koje doprinose većoj razini udobnosti i sigurnosti putnika u svakodnevnim vožnjama. Vozač Citroëna C5 Aircross na raspolaganju ima 20 standardnih sustava za pomoć u vožnji u segmentu kompaktnih SUV vozila. Neki od tih sustava su Highway Driver Assist, sustav autonomne vožnje druge razine koji je kombinacija prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom Stop & Go i upozorenja na nenamjeran izlazak iz voznog traka, te zbog toga pruža snažniji osjećaj sigurnosti zahvaljujući stalnom nadzoru vozača.
Odlicno izgleda, volela bih da ga jednom provozam u mms rent a car-u.