Predstavljajući model 207, Peugeot je potvrdio da želi biti europski
lider u klasi gradskih automobila, tzv. B segmentu, jer sad istodobno
nudi čak četiri modela. Naime, uz 107 i 1007, prodavat će se i dalje
206, pa je zapravo 207 nasljednik "dvjestošestice", ali ne i njezin
zamjenik. Isto tako,207 je definitivno potvrdio novo pravilo da gradski
auti više nisu mali, jer sve više novih modela preskače nekad magičnu
granicu od četiri metra duljine.
Na testnim vožnjama po Mallorci uvjerili smo se da je 207 za klasu veći
i bolji auto od "dvjestošestice", rekordnog Peugeotova modela
proizvedenog u 5,5 milijuna primjeraka. Mjere su u svim smjerovima
narasle, u duljinu čak 20 cm, a međuosovinski razmak za 10 cm. Sad
iznosi 254 cmšto je, primjerice, samo četiri centimetra manje od Golfa
V.
Osim za udobnost u vrhu klase, ovakav je osovinski razmak zajedno s
proširenim tragom kotača, velikom torzijskom čvrstinom i novim
stražnjim ovjesom sa savitljivim nosačem zaslužan i za izvrsne vozne
osobine na svim cestama.
Međutim, povećana je i masa auta više od stotinu kilograma, a to se
najbolje osjeća kad motori, posebno benzinski, počnu gubiti dah pri
pretjecanjima i na brdskim dionicama. U ponudi su tri stara benzinca od
75 do 110 KS, dok su u gami dizelaša također tri motora od 68 do 110
KS. Spas će doći u obliku turbo benzinca sa 150 KS koji PSA razvija s
BMW-om.
Na našem će tržištu prodaja "dvjestosedmice" početi u lipnju. Cijene
još nisu poznate, ali formirani su paketi opreme, iz kojih se vidi da
će osnovni serijski model s opremom Urban, među ostalim, imati servo
upravljač, ABS, dva zračna jastuka, središnje daljinsko zaključavanje,
el. podizanje prednjih stakala, djeljivu stražnju klupu...
PRVI KILOMETRI Peugeot 207 bit će četvrti model toga proizvođača u B segmentu