PRVI KILOMETRI Peugeot 207 bit će četvrti model toga proizvođača u B segmentu

Peugeot 207 - najveći među malima

aut_207_tx.jpg
import
10.04.2006.
u 19:00

Predstavljajući model 207, Peugeot je potvrdio da želi biti europski lider u klasi gradskih automobila, tzv. B segmentu, jer sad istodobno nudi čak četiri modela. Naime, uz 107 i 1007, prodavat će se i dalje 206, pa je zapravo 207 nasljednik "dvjestošestice", ali ne i njezin zamjenik. Isto tako,207 je definitivno potvrdio novo pravilo da gradski auti više nisu mali, jer sve više novih modela preskače nekad magičnu granicu od četiri metra duljine.

Na testnim vožnjama po Mallorci uvjerili smo se da je 207 za klasu veći i bolji auto od "dvjestošestice", rekordnog Peugeotova modela proizvedenog u 5,5 milijuna primjeraka. Mjere su u svim smjerovima narasle, u duljinu čak 20 cm, a međuosovinski razmak za 10 cm. Sad iznosi 254 cmšto je, primjerice, samo četiri centimetra manje od Golfa V.

Osim za udobnost u vrhu klase, ovakav je osovinski razmak zajedno s proširenim tragom kotača, velikom torzijskom čvrstinom i novim stražnjim ovjesom sa savitljivim nosačem zaslužan i za izvrsne vozne osobine na svim cestama.

Međutim, povećana je i masa auta više od stotinu kilograma, a to se najbolje osjeća kad motori, posebno benzinski, počnu gubiti dah pri pretjecanjima i na brdskim dionicama. U ponudi su tri stara benzinca od 75 do 110 KS, dok su u gami dizelaša također tri motora od 68 do 110 KS. Spas će doći u obliku turbo benzinca sa 150 KS koji PSA razvija s BMW-om.

Na našem će tržištu prodaja "dvjestosedmice" početi u lipnju. Cijene još nisu poznate, ali formirani su paketi opreme, iz kojih se vidi da će osnovni serijski model s opremom Urban, među ostalim, imati servo upravljač, ABS, dva zračna jastuka, središnje daljinsko zaključavanje, el. podizanje prednjih stakala, djeljivu stražnju klupu...

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije