Testirali smo

Peugeotov SUV oduševljava u izvedbi s 80.000 kn dodatne opreme

Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
08.08.2017.
u 10:00

Atraktivan dizajn i oprema, dizelaš sa 180 konja i automatski mjenjač čine 3008 GT jednim od najpoželjnijih automobila

Peugeotovi su stručnjaci s drugom generacijom Peugeota 3008 pogodili “u sridu”. Dizajnerski prije svega, jer ljudi odlično reagiraju na njegov izgled, a pogotovo na testni GT primjerak s dvobojnom karoserijom. No, pogođena je i ponuda motora, mjenjača, multimedije i opreme. Na nešto dužem testu imali smo priliku isprobati najsnažniju i najopremljeniju verziju 3008-ice s opremom GT i 2-litrenim dizelašem od 180 KS uparenim s odličnim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Povrh toga, testni je primjerak imao još 80.000 kuna dodatne opreme, pa ukupno stoji 376.451 kunu.

Drvo, krom, koža...

Međutim, automobil je izgledom i performansama prava poslastica, a sve ono što nudi ovako opremljen 3008 GT – a radi se zaista o premium opremi – kod drugih proizvođača koji to uopće i nude treba platiti mnogo više. Primjerice, dobar dio kokpita obložen je pravim drvom, a koji god dio unutrašnjosti automobila dotaknete, osjećaju se vrhunski materijali. Od drva, kroma, fine gumirane plastike, do fine kože na upravljaču i kožnatih grijanih i električno podesivih sjedala s masažnom funkcijom. Tu je i stakleni panoramski krov, kao i jedan od najboljih audiosustava na tržištu francuskog proizvođača Focal koji stoji 8000 kuna.

Test: Peugeot 3008
1/9

Ispod poklopca motora četiricilindarski je turbodizelaš sa 180 KS i 400 Nm okretnog momenta uparen s odličnim 6-stupanjskim automatikom koji poletno pokreće 445 cm dugačak automobil mase 1465 kg. Do stotke stiže za 8,9 sekundi, a krajnja mu je brzina 207 km/h. Na autocesti je vrlo stabilan pri većim brzinama te je ugodan za vožnju na duljim putovanjima. Pritom je i prilično štedljiv, izmjerili smo prosječnih 7,1 l/100 km. Malo kolo upravljača jedinstveno je na tržištu i traži kratko privikavanje. Dinamika vožnje kod 3008 GT vrlo je dobra, pogotovo uzimajući u obzir njegovu visinu, odignutost od tla i formu SUV-a. A još dinamičniji postane, ako to želite, pritiskom na tipku sport pored ručice mjenjača, kada se ubrzava odziv na gas i produljuju prijenosni omjeri automatskog mjenjača. Iako je 3008 izgledom pravi SUV, u ponudi nema 4x4 pogona, jer samo vrlo mali broj kupaca to u njegovu segmentu traži. Kao alternativu Peugeot nudi Grip Control sustav koji će pomoći izvan asfalta, na blažem off-roadu.

Trendovski obiteljski auto

Peugeot 3008 pravi je moderan trendovski obiteljski automobil koji, između ostalog, nudi 520 litara prtljažnog prostora. U GT verziji pravi je SUV šminker u kojem ćete uvijek biti primijećeni, a ako vam je to ipak preskupo, početna je cijena Peugeota 3008 – 167.990 kuna.

Ključne riječi

Komentara 8

Avatar Udruga_obrisanih
Udruga_obrisanih
10:17 10.08.2017.

dobro ste napisali "težište je na dizajnu", a kvaliteta nema veze, ionako francuske aute kupuju ljudi tipa "dajte mi onaj metalik crveni"

Avatar FalusBonus
FalusBonus
10:19 10.08.2017.

tih 80.000.- kuna bi bila realna cijena za takav auto

LO
Long
11:31 08.08.2017.

Za 50,000€ vozim BMWa X3 sa istom opremom.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije