Peugeotovi su stručnjaci s drugom generacijom Peugeota 3008 pogodili “u sridu”. Dizajnerski prije svega, jer ljudi odlično reagiraju na njegov izgled, a pogotovo na testni GT primjerak s dvobojnom karoserijom. No, pogođena je i ponuda motora, mjenjača, multimedije i opreme. Na nešto dužem testu imali smo priliku isprobati najsnažniju i najopremljeniju verziju 3008-ice s opremom GT i 2-litrenim dizelašem od 180 KS uparenim s odličnim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Povrh toga, testni je primjerak imao još 80.000 kuna dodatne opreme, pa ukupno stoji 376.451 kunu.
Drvo, krom, koža...
Međutim, automobil je izgledom i performansama prava poslastica, a sve ono što nudi ovako opremljen 3008 GT – a radi se zaista o premium opremi – kod drugih proizvođača koji to uopće i nude treba platiti mnogo više. Primjerice, dobar dio kokpita obložen je pravim drvom, a koji god dio unutrašnjosti automobila dotaknete, osjećaju se vrhunski materijali. Od drva, kroma, fine gumirane plastike, do fine kože na upravljaču i kožnatih grijanih i električno podesivih sjedala s masažnom funkcijom. Tu je i stakleni panoramski krov, kao i jedan od najboljih audiosustava na tržištu francuskog proizvođača Focal koji stoji 8000 kuna.
Ispod poklopca motora četiricilindarski je turbodizelaš sa 180 KS i 400 Nm okretnog momenta uparen s odličnim 6-stupanjskim automatikom koji poletno pokreće 445 cm dugačak automobil mase 1465 kg. Do stotke stiže za 8,9 sekundi, a krajnja mu je brzina 207 km/h. Na autocesti je vrlo stabilan pri većim brzinama te je ugodan za vožnju na duljim putovanjima. Pritom je i prilično štedljiv, izmjerili smo prosječnih 7,1 l/100 km. Malo kolo upravljača jedinstveno je na tržištu i traži kratko privikavanje. Dinamika vožnje kod 3008 GT vrlo je dobra, pogotovo uzimajući u obzir njegovu visinu, odignutost od tla i formu SUV-a. A još dinamičniji postane, ako to želite, pritiskom na tipku sport pored ručice mjenjača, kada se ubrzava odziv na gas i produljuju prijenosni omjeri automatskog mjenjača. Iako je 3008 izgledom pravi SUV, u ponudi nema 4x4 pogona, jer samo vrlo mali broj kupaca to u njegovu segmentu traži. Kao alternativu Peugeot nudi Grip Control sustav koji će pomoći izvan asfalta, na blažem off-roadu.
Trendovski obiteljski auto
Peugeot 3008 pravi je moderan trendovski obiteljski automobil koji, između ostalog, nudi 520 litara prtljažnog prostora. U GT verziji pravi je SUV šminker u kojem ćete uvijek biti primijećeni, a ako vam je to ipak preskupo, početna je cijena Peugeota 3008 – 167.990 kuna.
dobro ste napisali "težište je na dizajnu", a kvaliteta nema veze, ionako francuske aute kupuju ljudi tipa "dajte mi onaj metalik crveni"