Peogeotova GTi legenda se vratila, a prošlog je tjedna stigla i u Hrvatsku. Sportska izvedba popularne 208-ice ponovno ponosno nosi naziv GTi, koji je nastao još davno s modelom 205.
Peugeot 208 GTi se vraća vrijednostima kakve bi mali sportski automobili trebali imati - mala masa, zabava, okretnost, kompaktnost i zabava u vožnji. Francuski inženjeri su uspjeli spustiti masu do odličnih 1160 kg.
Pokreće ga benzinski 1,6-litreni turbomotor poznat iz suradnje s BMW-om koji razvija okruglih 200 KS., što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 6,8 sekundi i maksimalnih 230 km/h. Zanimljivo, to su rezultati gotovo u dlaku isti sa najljućim konkurentom Renault Cliom R.S., koji je nedavno isto stigao na naše tržište.
Dakako, 208 GTi vozaču pruža iznimno iskustvo vožnje zahvaljujući mnogim preinakama na šasiji i ovjesu u odnosu na "obični" 208. Dinamika šasije pruža vrhunske vozne osobine, a zbog opruga, kalibracije amortizera, poprečnog stabilizatora (anti-roll bara), poboljšane krutosti prednjeg okvira i stražnjeg
poprečnog ramenog nosača. Zbog toga 208 GTi je doslovno prikovan za cestu i precizan u zavojima.
Postavke upravljača su posebno podešene, a prednji ovjes savršeno precizno daje povratne informacije s ceste. Stražnji ovjes je dobro podešen za sigurnu i aktivnu vožnju.
Ali, u njegovim sportskim osobinama mogu uživati i manje iskusni vozači jer se u vožnji ponaša neutralno i sigurno.
Cijena 208 GTi je 161.710 kuna, a ista cijena će ostati i nakon promjena trošarina 1. srpnja 2013. godine.
Za hrvatsko tržište predviđena je posebna ograničena serija 208 GTi HR edition. Pet numeriranih vozila su još bolje opremljeni i stoje 166.710 kuna.
>> Peugeot 208 GTi - nova doza adrenalina u kompaktnom izdanju