Koncepti obično izgledaju revolucionarno, no kad auto dođe u serijsku izvedbu njegov dizajn rijetko ima previše veze s prvobitnom idejom. Ne i kod Citroëna C4 Picasso. Konceptni Technospace samo se u sitnim detaljima razlikuje od novog C4 Picassa. Citroën je tako zaslužio pohvale za hrabrost, ali i dobio automobil koji se ističe u inače dosadnom segmentu kompaktnih monovolumena.
Na neobičan vanjski dizajn nadovezuju se brojne nove tehnologije te jednako brojna inovativna rješenja u unutrašnjosti. C4 Picasso gotovo u potpunosti odustaje od tipki i prekidača na središnjoj konzoli, a njihovu funkciju preuzima veliki zaslon osjetljiv na dodir.
Tu su još i automatsko parkiranje, aktivni tempomat, upozorenje na prelazak u drugu traku putem aktivnih sigurnosnih pojaseva, suvozačevo sjedalo s potporom za potkoljenice koja ga pretvara u ležaljku... Za pogon Citroën trenutno nudi dva benzinska i dva dizelska motora. Benzinsku stranu zastupa VTi sa 120 te turbo THP sa 156 KS, dok HDi dizeli razvijaju 90 i 115 KS. Posebnu pohvalu C4 Picasso zaslužuje za udobnost u vožnji i primjerenu prostranost. U unutrašnjosti se može smjestiti pet osoba viših od 180 cm, a prtljažnik ovisno o položaju pomičnih stražnjih sjedala nudi 537 do 630 litara, odnosno 1709 l s preklopljenim sjedalima.
C4 Picasso u Hrvatsku dolazi tijekom rujna. Cijene za sada nisu poznate. Dva mjeseca kasnije stiže i produžena izvedba Grand Picasso.
>> Novi Picasso je lakši, prostraniji i štedljiviji