Blagdanska je ludnica na vrhuncu, a mnoge hvata panika od onog što još nisu nabavili, dok je Božić pred vratima. "Ovih dana mi se čini da samo idem po trgovinama. I svaki put kad dođem kući, shvatim da mi još nešto fali. Zapela sam u beskonačnoj petlji kupovanja", požalila se jedna Zagrepčanka. I mnogi dijele njezin dojam, rastrgnuti između posla, božićnih domjenaka, školskih priredbi, čišćenja kuće, kupovanja darova samo za još ovog ili onog... I svake godine naprave si isto – ostave i ono što se može tijekom godine obaviti –za zadnji čas. "Svaki prosinac obećam si da ću iduće godine drukčije, ali svaki prosinac nađem se u istoj situaciji. Obilazim trgovine, tiskam se u gužvi sa stotinama stranaca, biram u panici ono što je ostalo od stvari na razgrabljenim policama... Sve to na kraju izgleda otužno, a i potpuno poništava smisao darovanja. A onda pronalaženje vremena da se svi ti pokloni zamotaju...", žali se druga čitateljica.
I nije jedina. Hrvati, čini se, vole trošiti u zadnji čas. A tako će biti i ove godine, kad ćemo, prema procjeni HGK, potrošiti i 300 milijuna eura više nego lani. "Građani su za božićne i novogodišnje blagdane u 2022. godini potrošili 21,24 milijarde kuna (2,81 milijarde eura). Najviše se tradicionalno troši u drugoj polovini prosinca. Očekuje se da će i ovogodišnja blagdanska potrošnja biti veća za desetak posto u odnosu na prošlogodišnju", objavio je HGK, prenosi Novi list.
Ne zanimaju me vjerski blagdani, a time niti darovi...