Iz Portugala

Playstation u zbilji: Kud Massa Ferrarijem, mi u Miniju sa 211 KS

'Contintental04_nnn_aut_1904'
''
28.04.2011.
u 08:30

Kao iz nekog vica: voze Malezijac, Bugarin, Estonac, Kinez... i Hrvat

Ispijamo jutarnju kavu kraj Atlantika, u mjestu Albufeiri, gdje ljeta krate John Malkovich i slična ekipa, čekamo da se skupi šaroliko društvo, kao iz nekog vica: Malezijac, Bugarin, Estonac, Slovak, Kinez... i Hrvat. Već sat vremena kasnije u boksu smo jedne od najnovijih trkaćih staza na svijetu, Algarve, na samom jugu domovine Cristiana Ronalda. Tamo i Felipe Massa testira Ferrarijev bolid.

Playstation ili zbilja?

Domaćini su Nijemci, ekipa iz Continentala. Svi veseli, naspavani, tek jedno lice iskače. Zajapuren, crven, glavni organizator svako malo pogledava na sat. Auti vrijedni milijune su na stazi, seansa će trajati barem tri sata, a neće ih voziti profići nego tamo neki novinari. Svakog mjerka, gleda u nebo, pa u aute, u vozila hitne pomoći kraj staze...

Vrijeme curi, uskačemo u BMW 535i, namještamo sjedalo i lagano krećemo. Kroz boks 60 km/h, u ciljnoj ravnini nema nikog, ful gas, odmah hvatamo putanju u prvom desnom zavoju. I tu počinje zabava. Grafika i zvuk baš kao na Playstationu, tribine za 100 tisuća ljudi prazne, a zavoji dolaze jedan za drugim. Staza brdovita, dižemo se u trećoj, brzina veća od 160, a pojma nemamo što nas čeka. Naglo kočenje, borba da teški auto ostane na stazi, prijeteće izgledaju crni tragovi koji prestaju u obližnjem zidu. Brzo shvaćamo, ovo nije igra.

Mini je maksi zabavan

Nakon tri kruga, vraćamo se u boks i sjedamo u Golf R, ista priča, ali upravljiviji automobil. Košulja je već dobro mokra. Slijede Jaguar XF i Volvo S 60, s kojima se po trkaćoj stazi nema ni smisla voziti, vraćamo ih u boks nakon jednog kruga. Mahagonij i automatski mjenjač imaju namjenu krstarenja, a ne jurnjave kroza zavoj. I dok se svi međusobno "tuku" za ključeve najprestižnijeg u ponudi, Audi TT RS-a, koji juri u ciljnoj ravnini više od 240, automobil kao rođen na ovoj stazi je Mini JCW. Spušten, sluša apsolutno svaki pokret, nije tvrdoglav kao BMW, uspuhan kao Fiat 500 Abarth, već poslušan, po mjeri.

Na stazi upaljena crvena svjetla, stjuardi mašu zastavama. Spomenuti zajapureni Nijemac je izvan sebe. Što se događa? Muk. Netko je izletio. Nakon nekoliko minuta u boks se vraća Audi. Svi živi, auto neogreban. Zavrtio se, vozač je pretjerao u zavoju. Odustaje. Prestajemo i mi, staza se zatvara. Sutra ponovo? Možemo, da. Ali na Playstationu...

Ključne riječi

Komentara 3

BC
berlin@c
20:46 30.04.2011.

dafa@, potpuno si u pravu, pogledajte samo te vvozace iz Njemackog ADACA, to je nesto kao kod nas AMS, pa cete vidjeti kako oni pilotiraju na ovakvim stazama, te su staze extra napravljene za brze voznje ukljucujuci i te probne da se vidi sto to odredjeno vozilo sve moze, tj. koje karakteristike ima, taj tip kao da po prvi put pilotira na test voznji, za ne povjerovati!!!

Avatar Čaruga
Čaruga
13:34 04.05.2011.

Dobar clanak ali voznja i snimka katastrofa, mozda da od sada samo pisete...

DA
dafa
16:37 28.04.2011.

Ne želim biti bezobrazan, ali moja baka brže vozi kad ide u trgovinu sa svojom Corsom.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije