Na testu

Početna izvedba T-Roca stoji 142.000 kuna i nema tko se za njom nije okrenuo

Volkswagen T-Roc
Foto: Robert Anić/PIXSELL
1/7
10.06.2018.
u 07:30

Vodimo li se količinom prostora u putničkoj kabini, ali i osjećajem u vožnji, Volkswagen T-Roc najbliži je kompaktnom Golfu

Novi Volkswagen T-Roc glavni je šminker u gradu, u kojoj god ga izvedbi provozali ulicama. Testni je, primjerice, stigao u osnovnom Design paketu opreme, s početnim benzinskim motorom od 115 konjskih snaga, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i prednjim pogonom. Takav, ulazni T-Roc stoji od 142.000 kuna i nema tko se za njim nije okrenuo. Naravno, utjecala je na to i upečatljiva žuta boja, ali vozili smo već automobile žarkih boja...

T-Roc je specifičan jer je njime najsnažnija marka na tržištu ušla u najpoželjniji segment, onaj kompaktnih SUV-ova. Vodimo li se količinom prostora u kabini, T-Roc najbliži je Golfu. Osjećajem u vožnji također je vrlo blizak Golfu - agilan je, upravljiv, vozački čvrst, a opet odlično upija neravnine. Stabilan je i pri oštrijim manevrima, zahvaljujući težištu niže postavljenom nego kod ostalih SUV-ova. Pod prednjim poklopcem isprobanog primjerka jednolitreni je benzinski agregat koji se rado vrti te se savršeno slaže s preciznim i uglađenim ručnim mjenjačem. Ovaj skladan par odlično iskorištava snagu koja je na raspolaganju.

Volkswagen T-Roc
1/13

Kompaktni T-Roc u interijeru je također čistokrvni Volkswagen. Sve nam je već dobro poznato iz drugih modela te njemačke marke. Sjedala su čvrsta i udobna, lako je naći dobar položaj za upravljačem. Prostora straga ima nešto manje, zbog kupeovske linije krova. Digitalni instrumenti (opcija) su jasni, pregledni, vozač ih može podešavati po želji. Active Info Display s T-Rocom je prvi put ušao u ovaj segment, a čitavoj priči dodaje i premium osjećaj. Sve su komande lako dostupne, većinom objedinjene na centralnom dodirnom zaslonu.

Poduži popis napredne opreme i modernih sustava podrške vozaču cijenu testnog primjerka doveo je do 182.840 kuna. No, kad zanemarimo dodatnu opremu, osnovni T-Roc ostaje izdašno opremljen automobil. Primjerice, donosi Front Assist sa sustavom prepoznavanja pješaka, automatsko održavanje razmaka, tempomat, dvozonski automatski klima-uređaj, audio sustav, putno računalo, el. podizače prozora, automatsko uključivanje svjetla, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga.

Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:

Volkswagen T-Roc
1/32

Samsungov adut: Galaxy S9 donosi spoj blještavila zaslona i vrhunske kamere

Ključne riječi

Komentara 5

GV
golub Vaso
10:10 10.06.2018.

jeftiniji materijali od golfa cijena ista

ZE
zeljko16
21:28 11.06.2018.

Kašeta na kotačima. Nema ko se za tom kašetom nije okrenul? Kaj bi onda vlasnici C-HRa rekli.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije