'čudesni' kamionet

Pogledajte reklame zbog kojih je Nissan na udaru

nissan
Foto: Screenshot YouTube
26.01.2014.
u 09:01

U spornim reklamama Nissanov kamionet gura buggy koji je zapeo u dini i pomaže zrakoplovu s kvarom stajnog trapa da sigurno sleti.

Federal Trade Commission (FTC) postigao je dogovor s Nissanom o prestanku prikazivanja lažih elemenata u televizijskim reklamama koji kupce dovode u zabludu. Naime, japanski proizvođač automobila u reklamama je od svog kamioneta 'napravio' vozilo s nadnaravnim moćima pa tako u jednoj gura buggy koji je zapeo u dini dok u drugoj pomaže zrakoplovu s kvarom stajnog trapa da sigurno sleti.

- Reklama sa izvlačenjem buggyja iz pijeska stvara dojam kao da je riječ o amaterskom videu na YouTubeu, a problem je i u tome što Nissanov kamionet nebi mogao pogurati buggy preko brda. Uz to, da bi stigli do vrha dine, i kamionet i buggy vukli su zapravo kablovima - priopćeno je iz FTC-a.   

Navedeni i slični trikovi za privlačenje kupaca nisu novost u auto industriji, a samo u 2012. deset najuspješnijih automobilskih tvrtki za televizijske oglase potrošile su 6,25 milijardi dolara. 

>>Schwarzenegger s plavom perikom u urnebesnoj reklami za pivo

>>Dirljiva reklama za Soči u čast majkama

Komentara 7

Avatar fidelio
fidelio
09:44 26.01.2014.

Ma strašno, reklama koja ne prikazuje istinu :D A gdje su ti iz FTC-a bili do sada za reklame za prašak za veš (fantastična bjelina), kreme za bore (ženu od 30 prodaju pod ženu od 50), sredstva za kupaonicu (povučeš krpom i ostaje bijela pruga)... Američki proizvođači imaju malo problema s Japancima :D

IO
Iohannes
09:48 26.01.2014.

Tko malo progoogla vidjet će da je serijski Nissan Patrol zaista postavio svjetski rekord u vučenju 170 tona teškog aviona.

ĆA
ćaćaća
12:44 26.01.2014.

ne vidim ništa sporno u ovoj reklami ako znamo da je velika većina reklama lažna s ciljem obmanjivanja potencijanlnih kupaca...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije