Federal Trade Commission (FTC) postigao je dogovor s Nissanom o prestanku prikazivanja lažih elemenata u televizijskim reklamama koji kupce dovode u zabludu. Naime, japanski proizvođač automobila u reklamama je od svog kamioneta 'napravio' vozilo s nadnaravnim moćima pa tako u jednoj gura buggy koji je zapeo u dini dok u drugoj pomaže zrakoplovu s kvarom stajnog trapa da sigurno sleti.
- Reklama sa izvlačenjem buggyja iz pijeska stvara dojam kao da je riječ o amaterskom videu na YouTubeu, a problem je i u tome što Nissanov kamionet nebi mogao pogurati buggy preko brda. Uz to, da bi stigli do vrha dine, i kamionet i buggy vukli su zapravo kablovima - priopćeno je iz FTC-a.
Navedeni i slični trikovi za privlačenje kupaca nisu novost u auto industriji, a samo u 2012. deset najuspješnijih automobilskih tvrtki za televizijske oglase potrošile su 6,25 milijardi dolara.
>>Schwarzenegger s plavom perikom u urnebesnoj reklami za pivo
>>Dirljiva reklama za Soči u čast majkama
Ma strašno, reklama koja ne prikazuje istinu :D A gdje su ti iz FTC-a bili do sada za reklame za prašak za veš (fantastična bjelina), kreme za bore (ženu od 30 prodaju pod ženu od 50), sredstva za kupaonicu (povučeš krpom i ostaje bijela pruga)... Američki proizvođači imaju malo problema s Japancima :D