PROMO

Pokrenuta platforma za edukaciju o sigurnosti u online svijetu

BoljiOnline A1 Hrvatska
Foto: Promo
1/10
19.05.2023.
u 13:24

• 46% djece provodi više od četiri sata na internetu svaki dan; 66% ih smatra da influencerski sadržaj može smanjiti samopouzdanje i izazvati zavist kod djece; 80% odraslih i 60% djece smatra da se ponašamo gore jedni prema drugima online nego uživo

Najnovijim projektom i istoimenom kampanjom #BoljiOnline A1 Hrvatska, u suradnji s Centrom za sigurniji Internet, još jednom je naglasio važnost poboljšanja sigurnosti svih korisnika na mreži. Ovog puta, na društvenu digitalnu odgovornost pozvali su kreatore online sadržaja – medije i influencere, brojne poznate osobe koje su prepoznale važnost svog utjecaja u ostvarenju ovog važnog cilja, ali i sve korisnike.

Kao telekom koji omogućuje 5G i najširu optičku mrežu u Hrvatskoj svjesni smo svoje odgovornosti u digitalnom svijetu, stoga se trudimo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo korisnicima omogućili #BoljiOnline svijet. Najkraće rečeno, to je svijet u kojem svi zajedno brinemo o svojoj sigurnosti na mreži, preveniramo cyberbulling i uspješno se nosimo s njim, ne vjerujemo neistinitim vijestima i trudimo se manje gledati u svoje ekrane, a više u ljude i svijet oko sebe“, objasnila je Iva Ančić, rukovoditeljica brenda, marketinških komunikacija i digitalnog poslovanja, A1 Hrvatska.

Foto: Promo

Na putu prema ostvarenju ovog plemenitog cilja veliku ulogu igra i dugogodišnji partnerski odnos telekoma s Centrom za sigurniji Internet.Kroz svoj rad upoznajemo se s različitim slučajevima koji nam svakodnevno potvrđuju koliko je važno educirati korisnike o ispravnom postupanju na mreži. Tehnologija može biti sjajan alat ako ga znamo odgovorno koristiti i zato su projekti poput ovog iznimno važni. Moramo osvijestiti koje su skrivene opasnosti na internetu i edukacijom spriječiti da one postanu stvarna prijetnja. To je neprestani rad o kojem je potrebno javno pričati i zato mi je iznimno drago da su ovaj projekt svojim dolaskom podržala brojna poznata lica“, izjavio je Tomislav Ramljak, voditelj Centra za nestalu i zlostavljanu djecu i Centra za sigurniji Internet.

Praktične savjete kako zaštiti svoje lozinke, pričati sa djecom o bon tonu na društvenim mrežama ili kako se nositi s negativnim komentarima, moderatorici Neveni Rendeli i svim uzvanicima više su objasnili Iva Ančić, A1 Hrvatska, Hana Hrpka, predsjednica udruge Hrabri telefon, Alen Delić, stručnjak za informacijsku sigurnost i Pamela Perkić, mlađim generacijama dobro poznata influencerica, poduzetnica i aktivistica.

Foto: Promo

Svi oni složili su se da su odgovornost i lijepo ponašanje prema sebi i drugima jednako važni na mreži i u offline svijetu. Dodatno, jedini način zaštite od modernih izazova na internetu upravo su ovakvi projekti koji educiraju, potiču na javni razgovor i dijeljenje međusobnih iskustava, a sve s ciljem poboljšanja odgovornosti svih korisnika, bez obzira na njihovu dob.

Svoju podršku kampanji #BoljiOnline i sigurnijem svijetu na mreži iskazali su i pjevači Damir Kedžo, Zsa Zsa, Josip Palameta, Vjeko Ključarić i nedavni pobjednik poznatog pjevačkog showa - Lovro Juraga. Premijernom izvedbom remakea poznate Arsenove pjesme „Kad bi svi“, u ovom slučaju bili #BoljiOnline, zabavili su druge javnosti poznate uzvanike koji su s velikim interesom sudjelovali u programu koji je za njih pomno osmislio A1 Hrvatska.

Više informacija o tome kako biti #BoljiOnline saznajte ovdje.

Foto: Promo

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije