Japanski kompaktni SUV nameće se atraktivnošću i kvalitetom izrade, a ne zaostaje ni voznim osobinama, što se može zahvaliti Mazdinoj SkyActive tehnologiji koja mu je ušla u sve pore.
SkyActive oznaka postala je jamac za užitak u vožnji neopterećen potrošnjom goriva, jer učinkovitost i agilnost ovdje idu ruku pod ruku. Od karoserije i podvozja do motora i mjenjača, Mazda ima najbolje omjere kompresije na svijetu.
Mazdina mantra o vozaču i vozilu kao jednoj cjelini sa svakim novim modelom tako ponovno dolazi do izražaja. CX-3 je poslušan, reagira trenutačno, upravljiv je, lako je njime manevrirati. Dinamikom vožnje nadmeće se s kompaktima, prostranošću u kabini malo je iznad njih. Iako, ono što bismo ovdje mogli uzeti kao minus nešto je manje prostora na stražnjoj klupi nego u konkurentskim modelima.
Koliko je to kome bitno, na svakom je kupcu zasebno da prosudi. U ovom će ih segmentu više voditi računa o dizajnu, ugodi za volanom i kvaliteti materijala, a tu je Mazda, opet, u vrhu.
Posebno se to odnosi na najraskošniji Takumi paket opreme, skrojen kako bi ugodio i najizbirljivijima. Sadrži, primjerice, kožom presvučen interijer, el. podešavanje vozačeva sjedala, grijanje prednjih sjedala, automatski klima-uređaj, audio sustav, putno računalo, tempomat, el. podizače stakala, G-Vectoring Control, inteligentan sustav pomoći pri kočenju u gradu, head-up zaslon, parkirne senzore, zatamnjena stakla.
Ovako dotjerana, te s tamno lakiranim 18-colnim alu naplacima i dvije ispušne cijevi, Mazda CX-3 prilično je atraktivna. S osnovnim dvolitrenim benzinskim motorom cjenovno starta na od 131.010 kuna, u Takumi izvedbi od 181.109 kuna.
Agregat od 120 konja pri 6000 okretaja, s visokim stupnjem kompresije, uparen je s preciznim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Snaga se prenosi na prednje kotače. Rezultat je puno vozačkog užitka, uz poštivanje strogih ekoloških normi. Isprobani model, naime, na testu nam je u prosjeku trošio 6,5 l/100 km.