Svi smo bili tamo. Lakat naslonjen na otvoreni prozor, pridržavate si glavu rukom i lijeno tapkate prstima po upravljaču. Svako ljeto ista priča, radovi po cijelom gradu. Preusmjeravanja, čepovi, vrućina i čekanje. I razmišljate kako ćete ubrzo otići negdje i ostaviti sve ostale vozače da se kuhaju u gradskim gužvama. I tako u jednom trenu svi odu i grad ostane prazan. Tijekom ljeta u gradu je bilo prometa, no bio je dovoljno rijedak da kroz cijelu vožnju \"prokližete\" semaforima na kojima ste se ranije znali poprilično zadržavati. Upravo u tom periodu, tih petnaestak dana ljeti kada je grad prazan, gradski automobil poput Škode Citigo predstavlja se u potpuno novom svijetlu. Od Maksimirskog stadiona, preko Zvonimirove ulice na zeleni val do Savske skoro bez zaustavljanja bio je užitak za odvoziti.
Okretljivost Citigo-a u prometnim gužvama omogućila je da se prestrojavam, skrećem i zaobilazim razrijeđeni promet s lakoćom, konstantnom brzinom i sigurnošću u dovoljan razmak između vozila. Zapreke i signalizacije postavljene tijekom radova na cesti postaju dio inventara velikog igrališta koje grad postaje za tako malen automobil. Praktičnost je jedan od glavnih razloga zašto se gradski automobili kupuju, no u ovakvim situacijama Citigo pokazuje kako to ne dolazi nauštrb ugodnog vozačkog iskustva.
>> U malom pakiranju brojni elektronski pomagači za sigurnost