Procjene vrijednosti internetskog oglašavanja u svijetu u 2010. kreću se oko 63 milijarde dolara. Iako je trend rasta takvog oglašavanja bio negativan prošle godine, taj pad je i dalje manji nego u gotovo svim drugim oglašivačkim kategorijama. Zbog toga se ove godine očekuje porast internetskog oglašavanja od oko 2 posto, ističe se u najnovijem istraživanju konzultantsko-revizorske tvrtke Deloitte.
Udio potrošnje na internetsko oglašavanje, procjenjuje se, sa 10 posto u 2009. porast će na 15 posto do kraja 2011. U Hrvatskoj je neto prihod od oglašavanja u 2009. bio 10,2 milijuna eura, dok procjene hrvatskih trendova u internetskom oglašavanju iz 2009. pokazuju da je njegov udio oko 3 posto u ukupnim neto oglašavačkim prihodima. Što znači da prostora za rast i te kako ima. U kontekstu pozitivnijega gospodarskog oporavka, projekcija rasta do 2011. za hrvatsko internetsko tržište tako iznosi 17 posto.
Internet oglašivačima postaje sve zanimljiviji jer su prinosi na investiciju dobri i vrlo je jednostavno izmjeriti utjecaj takvog oglašavanja preciznim mjerenjem broja konzumenata brojem "klikova", što je oglašivačima jako privlačno.
- Iako je trend rasta internetskog oglašavanja bio negativan prošle godine, taj pad je i dalje manji nego u gotovo svim drugim oglašivačkim kategorijama. Moguće je da recesija ne samo da nije usporila porast udjela internetskog oglašavanja, nego ga čak i ubrzala. Oglašivači, naime, smatraju da internetsko oglašavanje ima bolji omjer uloženih sredstava i rezultata od tradicionalnih tipova oglašavanja. Stoga se očekuje da će prihodi od internetskog oglašavanja rasti još brže nego dosad, kazao je Mislav Slade-Šilović, konzultant u odjelu za poslovno savjetovanje u Deloitteu.
U Deloitteu procjenjuju kako će ove godine globalna prodaja e-čitača vjerojatno doseći brojku od pet milijuna uređaja, a moglo bi se prodati čak 100 milijuna primjeraka e-knjiga. Vrijednost prodanih e-čitača mogla bi iznositi oko 1,5 milijardi dolara, no konkurencija u vidu drugih uređaja vjerojatno će usporiti stopu njihova rasta, čak i ako rast prodaje e-knjiga ostane blizu 200 posto. Ipak, e-čitači će zaostajati za krivuljama prihvaćenosti od potrošača kakve bilježe uređaji poput smartphonea, GPS-a i netbooka.