Sve veća lista marki koje nisu spremne za ovogodišnje izlaganje – salon upitan

Propast ZG Auto Showa! Brojni izlagači otkazali sudjelovanje

auto show
Foto: Renato Branđolica
1/2
02.02.2010.
u 12:05

Ne izlažu: Opel, Renault, Ford, Chevrolet, Toyota, Mazda, Fiat, Nissan, Honda, Mercedes- Benz, Dacia, Smart, Alfa Romeo, Lancia, Jeep, Lexus, Saab, Jaguar, Chrysler, Dodge i Ferrari.

Kriza koja je protekle godine pogodila prodavače automobila u Hrvatskoj i tržište novih vozila doslovno prepolovila, ove bi godine mogla ozbiljno uzdrmati i ZG Auto Show, najveću priredbu ovakva tipa u regiji.

Polemike o izlaganju vode se već dovoljno dugo, a važno je napomenuti kako je predviđeno da salon svoja vrata otvori 18. ožujka, znači za mjesec i pol.

Duga lista izostanaka
Mnogo je velikih i važnih izlagača, zastupnika automobilskih marki, koji još nisu donijeli konačnu odluku o tomu hoće li sudjelovati ili ne, ali je isto tako već mnogo i onih koji su potvrdili da, nažalost, nemaju budžet kojim bi mogli pokriti sve potrebne troškove.

U trenutku pisanja teksta imali smo potvrdu da na ZG Auto Showu 2010. neće izlagati Opel, Renault, Ford, Chevrolet i Toyota od prvih deset marki prema prošlogodišnjem tržištu. Nadalje su tu Mazda, Fiat, Nissan, Honda, Mercedes-Benz, Dacia, Smart, Alfa Romeo, Lancia, Jeep, Lexus, Saab, Jaguar, Chrysler, Dodge i Ferrari pa vjerujemo da je upitno održavanje salona, a tu su i oni koji još nisu odlučili što će, poput Hyundaija, Kije, Volva, Subaru...

Pokušali smo dobiti informaciju i o izlaganju grupe Volkswagen, ali, nažalost, do zaključenja broja nismo je dobili. Ipak, riječ je o izlagaču koji markama Volkswagen, Škoda, Seat i Audi pokriva više od petine ukupnog tržišta.

– Ove godine uveli smo popust od 55-65 posto (ovisno o veličini prostora) najma izložbenoga prostora, potom 50 posto popusta na sve kongresne usluge te 50 posto popusta na najam reklamnih površina – istaknuo je Nikola Bunjevac iz Zagrebačkog velesajma.

Veliki troškovi izlaganja
No zastupnici ističu da je cijena izložbenog prostora velika stavka, ali ne i jedini trošak. Tomu treba pridodati cijenu uređenja izložbenog prostora, tiskanje i pripremu reklamnih materijala, hostese... Isto tako, mnogi ističu da žele izlagati samo u reprezentativnom tonu, što mali budžeti ne dopuštaju.

Ključne riječi

Komentara 15

FC
fcod
14:03 02.02.2010.

Pitam ja : 1. Čemu ZG Velesajam uopće služi? 2. Što se uopće događa na ZG Velesajmu? 3. Kako ZG Velesajam ostvaruje svoje prihode? 4. Podsjetite me zadnje kvalitetne i dobro posjećene priredbe na ZG Velesajmu?

Očoćinskipe
14:05 02.02.2010.

čini se da je bilo puno jednostavnije navesti one koji nastupaju...

OB
-obrisani-
13:31 02.02.2010.

Hm, to sto je cak i Dacia otkazala sudjelovanje jasno pokazuje da je \"nesto trulo u drzavi Danskoj\"...tj. Hrvatskoj. Zalosno ali istinito.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije