Hyundai i30 za dobar se položaj na tržištu izborio odličnim omjerom uloženog i dobivenog, dobrom cijenom, privlačnim izgledom, solidnom opremom i dobrim motorima. Karavanska inačica tome je dodala i zavidnu količinu prostora. Hyundaijevu kompaktu proporcije su dobro odmjerene, izduženi stražnji kraj prirodno je uklopljen. Karavanska izvedba duga 430 cm obiluje praktičnim detaljima. U ergonomski organiziranom interijeru materijali su kvalitetni, završna obrada dobra. Sjedala su čvrsta i udobna. Prostrana stražnja klupa nudi dovoljno prostora za tri odrasla putnika, a naslon joj je preklopiv u omjeru 60:40. Prtljažnik modela i30 CW je vrlo upotrebljiv, zahvaljujući velikom otvoru, niskom utovarnom rubu i pravilnom obliku.
Testni primjerak pokreće odličan 1,6-litreni dizelski agregat. Razvija 110 KS, agilan je, radi uglađeno i tiho. Nudi i više nego solidna ubrzanja. Po tvorničkoj deklaraciji prosječno troši 4,3 l/100 km, a u praksi i u gradu može trošiti ispod 6 litara. Uparen je s preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Hyundai i30 CW 1,6 CRDi iLike košta 132.990 kuna, a Hyundai na svoje modele daje pet godina tvorničkog jamstva bez ograničenja kilometara. Srednji paket opreme iLike donosi, primjerice, daljinsko zaključavanje, kožni upravljač i ručica mjenjača, elekrične grijane retrovizore, mrežicu u prtljažnom prostoru, ABS, ESP, pomoć pri kretanju uzbrdo, klima-uređaj, radio CD, LED dnevna svjetla, maglenke.
>> Najmanji model korejskog Hyundaija stigao je u Hrvatsku
>> Karavanska izvedba nije narušila skladan izgled
pa za te novce može se kupiti golf a ne ovaj korejanac koji će za deset godina toliko dobro držati cijenu da će biti isplativije držati kokoške u njemu nego ga prodati