Citroën je kroz povijest uvijek težio avangardnom dizajnu, a iznimka nije ni Picasso, koji je od predstavljanja 1999. godine kupce šarmirao originalnošću. S time nastavlja i novi C4 Picasso, kojem se ne može osporiti atraktivnost, pogotovo u bogato opremljenom izdanju kakvog smo isprobali. C4 Picasso naprosto budi emocije, a posebnost mu daje i neobično rješenje prednjeg svjetlosnog sklopa. Glavna svjetla smještena su ispod dnevnih LED-ica, koje izgledaju kao trepavice.
Iako je kraći od prethodnika (443 cm), zbog većeg međuosovinskog razmaka nudi više prostora za putnike. Pritom je i prtljažnik narastao za 40 litara i sada prima 540 l. Velike staklene površine i visina daju osjećaj da se vozite u mnogo većem automobilu.
Unutrašnjost novog Picassa napravljena je po ukusu tehnofila. Instrumentnom pločom dominiraju dva displeja. Gornji 12-inčni dolazi u bogatijim paketima opreme i zamjenjuje klasične instrumente, a donji 7-inčni dolazi serijski i mijenja prekidače koji inače vladaju središnjom konzolom.
Turbodizelski 1,6 e-HDi sa 115 KS nam je dobro poznat i zapravo je idealan izbor za ovaj automobil. Podjednako je dojmljiv na autocesti, kao i na otvorenoj cesti, ali i u gradu, gdje manje troši uz pomoć start/stop sustava. Izmjerili smo prosječnu potrošnju od 6,2 l/100 km. Paket opreme Intense je vrlo bogat i između ostalog sadrži navigaciju, automatski klima uređaj, 12” HD ekran i kameru za vožnju unatrag. Cijena bez dodatne opreme je 176.375 kuna, a s opcijama (17” naplaci, xenon svjetla, metalik boja...) raste na 197.782 kuna.
>> Nova izvedba Citroëna C4 Picasso stigla u Hrvatsku