Druga generacija Fordovog dostavnjaka Transit Connect izgledom je mnogo atraktivnija od prethodnika, pa se očekuje da će i putnička verzija Tourneo Connect biti uspješnija i preoteti dio tržišnog kolača najprodavanijima u klasi, francuzima Berlingu i Kangoou.
Transit/Tourneo Connect dolazi u dvije verzije, s međuosovinskim razmakom od 266 cm (dužina 441 cm) ili 306 cm (Grand verzija, 489 cm). Za dostavnu verziju su, dakako, najvažniji podaci o prtljažniku. Manja verzija prima 2900, a veća 3600 litara. On je jedini dostavnjak u klasi u koji se kroz bočna klizna vrata može utovariti europaleta, dok je utovarni prag nizak. Manja putnička verzija sa pet sjedala (tri odvojena u drugom redu) koja je odlična obiteljska alternativa jednovolumenima ima prtljažnik od 1029 litara.
Materijali su vrlo dobri, kao i zvučna izolacija, a u autu je velik broj korisnih pretinaca. Novost su praktična dvostruka klizna vrata. Titanium paket opreme nudi i dašak luksuza. U vožnji je Tourneo za automobil s visokim težištem i više nego korektan, što smo od Forda i očekivali. I u dostavnoj varijanti je preglednost dobra, posebno zbog velikih dvostrukih retrovizora. Duži Tourneo dolazi s pet (prtljažnik 1529 l) ili sedam sjedala (prtljažnik 332 l).
U ponudi je pet motora. Početnom 1,0 ecoboost turbobenzincu s tri cilindra i 100 KS možda nedostaje malo snage, ali može se voziti uz potrošnju manju od 6 litara. Jači benzinac 1,6 ecoboost sa 150 KS dolazi i s automatskim mjenjačem. Dizelski 1,6 TDCi nudi se u tri verzije, sa 75, 95 i 115 KS. Isprobali smo srednji, koji bi trebao biti najprodavaniji. Dovoljno je reći da je 34% štedljiviji od prethodnika.
Još jedna bitna stavka je servisni interval od 30.000 km (do sada 20.000). U Hrvatsku stiže krajem godine, a cijene još nisu poznate.