Da je s dobrim razlozima u samom vrhu hrvatske prodajne ljestvice, i da ima sve adute da ostane vladarica naših cesta, jasno je već pri prvom sjedanju za upravljač nove Škode Octavije. Ovoga puta, isprobali smo početnu dizelsku inačicu u kombinaciji s Ambition opremom i ručnim mjenjačem. Popis dodatne opreme je kratak, a obuhvaća i metalik srebrnu boju. Dakle, izvedbu za kakvom će posegnuti većina hrvatskih kupaca. Octavijine najjače strane su odličan omjer uloženog i dobivenog te prostranost na razini za broj većeg automobila. Limuzinska Octavia izgleda dobro, elegantno, podjednako je upotrebljiva u poslovne i obiteljske svrhe.
U kabinu se bez guranja može smjestiti pet odraslih osoba, a prtljažnik prima impresivnih 600 litara. Cjenovno je na razini kompaktne klase, dok raspoloživim prostorom nadmašuje i neke modele iz srednje klase. Na materijale i izradu nismo se mogli požaliti ni u prethodnim generacijama, a te su stavke i u novoj Octaviji na razini zadatka. Kao i ostali modeli VW grupe, i Octavia je digitalizirana. Gotovo sve su funkcije preseljene na dodirni ekran. Ergonomija time nije bitno narušena, lako se snaći.
Pod prednjim poklopcem isprobanog modela kuca dvolitreno dizelsko srce. Novi motor zamijenio je nekadašnji 1,6-litreni. Nudi 115 konjskih snaga, radi uglađeno, mirno i tiho, a povuče solidno. Postiže maksimalnih 211 km/h. Ugodan je u putnom režimu, okretan u gradskom. Elastičan je i ne žeđa previše - ne štedeći ga postigli smo prosječnu potrošnju od 5,1 l/100 km. Ovjes je odličan, pa je vožnja jako udobna.
Iako je tek druga u nizu, Ambition razina opreme obuhvaća većinu onoga što prosječan vozač u automobilu treba: digitalne instrumente, 8,25” dodirni zaslon, automatski klima-uređaj, radio, stražnje parkirne senzore, tempomat... Isprobani primjerak stoji 183.724 kune, a nova Octavia cjenovno starta od 143.051 kn.
Skoda Octavia- odlican auto, bas sam ga nedavno vozio u mms rent a car-u, voleo bih da ga kupim jednog dana..