Kina voli Appleove proizvode, no današnje puštanje u prodaju iPada 4 i mini u toj zemlji nije privuklo mnogo kupaca, piše PC World. Ispred nove Appleove trgovine u Pekingu nije bilo ni dugih redova ni gužve, inače uobičajenih prizora kada je o predstavljanju novih Appleovih proizvoda riječ. Tijekom drugog sata od otvaranja u trgovinu su ušla samo četiri kupca. Za kupnju novih tabletnih računala bilo je potrebno unaprijed napraviti rezervaciju putem interneta, što mnogi potencijalni kupci nisu ni znali. Među njima je i 43-godišnji Yin.
– Izgleda da ću morati kupiti stari iPad. Želim ga kupiti jer mislim da ga cijela obitelj može koristiti, a moje dijete želi se igrati njime – rekao je Yin.
Analitičar Analysys Internationala Li Yanyan smatra da će se novi iPadi unatoč slabom startu dobro prodavati u Kini. Naime, Appleovi su proizvodi tradicionalno uspješni na tamošnjem tržištu tabletnih računala u kojemu trenutačno sudjeluju sa 71 posto. Appleova prednost leži i slaboj konkurenciji jer Amazon Kindle Fire i Google Nexus 7 tek trebaju biti predstavljeni u Kini.
Ostaje nam vidjeti hoće li bolje proći iPhone 5 koji će se na kineskom tržištu pojaviti 14. prosinca.
pametni ljudi