VW Polo prošle je godine bio drugi najprodavaniji model automobila u Hrvatskoj, iza Golfa, s 1312 prodanih primjeraka. Prva generacija predstavljena je još 1975. godine, a od tada je, kako tvrde u Volkswagenu, prodana u više od 14 milijuna primjeraka diljem svijeta.
Sada je VW predstavio redizajniranu inačicu popularnog gradskog auta. U dizajnu nema radikalnih pomaka - facelifting je zahvatio odbojnike i prednju masku, a uz doplatu će sada biti dostupna i svjetla s LED-tehnologijom. U unutrašnjosti vozače će dočekati potpuno redizajnirani instrumenti i novi upravljač te osvježena središnja konzola.
Svi novi modeli standardno su opremljeni automatskim postsudarnim kočionim sustavom, koji automatski zaustavlja vozilo nakon sudara kako bi se značajno smanjila kinetička energija i mogućnost drugog udara. Za vozače koji žele i više od toga u ponudi će biti i dodatni sigurnosni sustavi.
Polo će od većeg Golfa dobiti modularni sustav za informacije i zabavu s dodirnim zaslonom.
Kupci će moći birati između niza novih motora u skladu sa standardom za ispušne plinove EU6. Što se tiče benzinaca, u ponudi su dva jednolitrena trocilindrična MPI-motora sa 60 i 75 konjskih snaga te dva 1,2-litrena četverocilindrična TSI-motora s 90 i 110 konja. I dalje će biti dostupan 1,4-litreni TSI-motor s deaktivacijom cilindara (ACT), kojemu je snaga sada povećana za 10 konjskih snaga na 150. Iduće godine pojavit će se i snažniji no prije Polo GTI.
Od dizelskih motora u ponudi su dva nova trocilindraša, 1,4-litreni TDI sa 75, odnosno 90 konjskih snaga.
Novi Polo trebao bi biti predstavljen na auto-salonu u Ženevi u ožujku.