Prostranost, pogotovo prostranost prtljažnog prostora, jedan je od najbitnijih aduta karavana. Volkswagen je s Golfom Variant u tom smislu napravio odličan posao. Prtljažnik je u odnosu na prethodnu generaciju povećao za čak 100 litara pa sada karavanski Golf prima 605 litara. Identično je to Variant izvedbi za broj većeg Passata. Zaista golemi prostor za prtljagu u dizajnerskom smislu nije uzeo preveliki danak, jer je karavanski Golf skladno građen.
Predmeti do 2,71 metra
Dapače, Golf Variant izgleda sportskije nego ikada, a takav je i u vožnji. U dinamičnosti ne zaostaje mnogo za hatchback izdanjem Golfa VII na čijoj je platformi nastao.
Praktičnost je kod ovakvih automobila vrlo važna, a Golf Variant i na tom području nudi mnogo.
Varijabilna je podnica prtljažnika, stražnja klupa je oboriva u omjeru 60:40, jednim potezom ručice mogu se spustiti nasloni stražnje klupe, utovarni prag je nizak (63 cm), a oboriv je i naslon sjedala suvozača pa se mogu prevoziti predmeti dužine do 2,71 m.
Unutrašnjost je pregledna i prije svega jednostavna, sve je na svome mjestu. Srednji paket opreme Comfortline nudi oku i prstima ugodne materijale. Trokraki upravljač presvučen finom kožom, ipak, dolazi uz doplatu Comfort paketa s automatskom klimom i vrlo preporučljivim parkirnim senzorima. Iako je preglednost solidna, automobil je dug 456 cm. S obzirom na veličinu prtljažnika, zapravo je vrlo kompaktan.
Šesta brzina mu ne treba
Ispod poklopca motora imali smo poznati VW bestseler, 1,6 TDI sa 105 KS i 250 Nm okretnog momenta. Taj je motor za ovaj automobil prava mjera. S njime, a dolazi uz start/stop sustav, je vrlo štedljiv (izmjerili smo 5,6 l/100 km prosječne potrošnje), a u svim režimima vožnje ima dovoljno snage i vozaču daje sigurnost da će ispuniti svaki njegov zahtjev. Dolazi uz precizni mjenjač s pet stupnjeva, a šesti mu ni ne treba. Peta brzina je maksimalno produžena pa Golf Variant na autocesti postaje prava krstarica. Ne posustaje ni na brzinama na kojima možete ostati bez vozačke dozvole.
Cijenom, ali i ponudom prostora, vrlo je sličan Škodi Octaviji Combi. Uz nabrojanu dodatnu opremu i metalik boju stoji 186.480 kuna.
Super auto, ali za Hrvate - nedostižan san!