U proizvodnoj paleti Renaulta Clia sve zapaženiju ulogu ima i karavanska inačica, odnosno kako to ova francuska marka naziva, GrandTour. Dovoljan razlog da se, nakon R.S. modela o kojemu smo već pisali, upoznamo s obnovljenom izvedbom koja je primjerenija širem krugu kupaca.
Promjene su vidljive samo na prednjem dijelu vozila, dok je stražnji dio ostao kao i u prethodnoj izvedbi. Testni je primjerak pogonio 1,5-litreni dCi agregat i uz Dynamique opremu koja nudi sve potrebno, od CD radiouređaja i kožnatog upravljača prilagodljivog po visini i dubini do, u kombinaciji s doplatama, automatskog klima-uređaja i svjetala za maglu. Nema nikakva luksuza, pa tako niti aluminijskih naplataka.
Za svaku pohvalu je dizelski agregat od 86 KS i 200 Nm momenta koji može na otvorenoj cesti trošiti i manje od pet litara, dok nam je tijekom testa prosjek bio izvrsnih 5,3 litara. Vjerujemo da bi dojam još dodatno popravio na 5-stupanjskom ručnom mjenjaču još jedna brzina.
Izvrsno je što je na raspolaganju prtljažnik obujma 439 l, proširivih na 1277 l, a pokuda ide izvedbi plastične ručke na vratima koja i ne ulijeva previše povjerenja. Redovna je cijena testnog modela 127.529 kn, a vjerujemo kako će uskoro i neka akcija, odnosno povoljnija cijena.
Renault Clio: Može i ispod 5 litara uz prtljažnik od 439 l
1,5-litreni dizelski agregat uz najveću snagu od 86 KS i 200 Nm okretnog momenta sasvim je dostatan za ovaj automobil
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.