Renault Twingo: Dolazak na domaće tržište zakazan je za rujan

aut-twingo-txt.jpg
import
25.06.2007.
u 15:40

Renault Twingo, jedan od najdugovječnijih modela na europskim automobilskim tržištima (od 1993.), nakon prodanih 2,4 milijuna primjeraka napokon je dobio nasljednika.

Prošlog smo tjedna bili u Sloveniji na predstavljanju i testnoj vožnji novog Twinga, koji se proizvodi u Novom Mestu i već se počeo prodavati u Sloveniji, a k nama stići će krajem rujna. Zastupnik obećava početnu cijenu nižu od 9000 eura, čime će najmanji Renaultov model biti konkurentan suparnicima u razredu gradskih mališana.

Potpuno drukčiji od prethodnika, što je i logično s obzirom na 14 godina razlike, novi Twingo narastao je u dužinu 17 cm i sad ima 360 cm. Po nekoliko centimetara dobio je i na visini i širini, a međuosovinski razmak veći je dva centimetra.

Prvi je Twingo karakterizirala klizna stražnja klupa, a novi u nekim verzijama ima dva klizna sjedala straga. Ovisno o njihovu položaju, volumen prtljažnika ispod police varira od 165 do 285 litara. U osnovnom položaju ima 60 litara više od prethodnika.

Izgledom mnogo agresivniji od prethodnika, zbog mnogo zaoštrenih linija, novi Twingo i na području motorizacije pokazuje agresivnost. Naime, već u startu jedan od dostupnih motora je inovativni 1.2-litreni TCE sa 100 KS. Osnovne benzinske izvedbe 1.2-litrenog motora imaju istu snagu kao i prethodnik 60 i 75 KS.

Stari Twingo nikad nije dočekao dizelski motor, novi ga ima u startu. To je dobro poznati 1.5 dCi od 65 KS, jedan od najštedljivijih postojećih motora, koji će sigurno i u Twingu oduševljavati vlasnike s potrošnjom od samo 4,3 litre na 100 km. Zadovoljit će i ekologe jer ispušta samo 113 g ugljikova dioksida po kilometru.

S obzirom na to da je rije? o brandu koji se hvali s osam modela nagrađenih s pet EuroNCAP-ovih zvjezdice, i kod Twinga bila je jako bitna sigurnost. Neće stoga biti neočekivano ako i Twingo dobije pet zvjezdica. U serijskoj opremi najjeftinije verzije bit će ABS s elektronskim distributorom kočne sile i pojačivačem kočenja, dva zračna jastuka te Isofix priprema na suvozačkom i oba stražnja sjedala, a svaki Twingo ima i ojačanja u vratima i karoseriji. Nažalost, ESP u startu uopće neće biti u ponudi, ali najavljeno je da će biti ponuđen poslije.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije