'Strujni udar'

Renaultovi električni auti napokon i na hrvatskom tržištu

Renault
Foto: Renault
1/8
07.07.2017.
u 08:41

Europski lider na tržištu električnih vozila hrvatskom tržišu ponudio Twizy, Zoe i Kangoo Z.E. Gradski automobil Zoe stoji od 231.900 kuna

Renault, europski lider na tržištu električnih vozila, napokon je svoje automobile pogonjene električnom energijom ponudio i u Hrvatskoj. Twizy, Zoe i Kangoo Z.E. čekali su, naime, da se u Hrvatskoj ispune preduvjeti za uvođenje takvih modela u ponudu. Tu se, prije svega, misli na mrežu punionica za električna vozila, na rušenje mitova o električnim vozilima kao neupotrebljivima u realnim uvjetima te na državne poticaje za ekološka vozila.

Neophodne punionice

Prihvaćanjem Pariškog sporazuma Hrvatska je otklonila prvu barijeru, jer ovaj nam sporazum propisuje broj i vrstu punionica koje Hrvatska treba izgraditi. Istim se sporazumom Hrvatska obvezala da će do 2030. godine za 40 posto sniziti ispust stakleničkih plinova. Električni automobili, dakle vozila koja u prometu ne emitiraju štetne plinove, u toj bi misiji trebali pomoći. Treći preduvjet su poticaji za kupnju vozila na struju. Službeno još nema potvrde, no neslužbeno se govori da bi poticaji na električna vozila i plug-in hibride trebali krenuti početkom 2018. godine. Ta bi mjera svakako pomogla tržištu ekoloških vozila, jer ona su u startu skuplja od benzinske i dizelske konkurencije, a s poticajima u mnogim europskim zemljama stoje kao i modeli s motorima s unutarnjim izgaranjem.

Foto: Renault

- U Europi je svaki četvrti prodani električni automobil Zoe. Ovaj 408,4 cm dug pripadnik B segmenta najprodavaniji je električni automobil u Europi. Potpuno je upotrebljiv u gradskim, ali i međugradskim uvjetima, jer ima autonomiju od 400 km po NEDC ciklusu, odnosno 300 u realnom prometu – rekao je Aleš Antlej, Renaultov product manager za električna vozila.

Renault Zoe visok je 156,2 centimetra, 173 cm je širok i u prtljažnik prima 338 litara. Sasvim solidno za B segment. Ove je godine obnovljen, što podrazumijeva bitno veći doseg od prethodne inačice – već spomenutih 300 km realnog dosega.

Osam godina jamstva

Time je Zoe električno vozilo s najvećom autonomijom u B segmentu. Redizajn mu je donio nove baterije s najvećom energetskom gustoćom na tržištu, LED svjetla, meku armaturnu ploču, TFT zaslon ispred vozača. Sa svrhom čuvanja energije, opremljen je regenerativnim kočenjem, posebnim Michelin Energy E-V gumama te toplinskom pumpom koja omogućuje isti domet u ljetnim i zimskim uvjetima.

Pred kupcima Renaulta Zoe izbor je između dvije verzije. Zoe Q90 ima 88 KS i bateriju kapaciteta 22 kWh, te stoji od 231.900 kuna. Baterija Z.E. 40 ima 41 kWh, a njome opremljen Zoe iz R90 motora nudi 92 KS i stoji od 249.900 kuna. Jamstvo na bateriju traje osam godina ili 100.000 prijeđenih kilometara.

Komentara 6

DU
Deleted user
09:33 07.07.2017.

pre skupo....jeftinije je ubosti polovnjaka...i tociti na pumpi....uostalom kako da si ljudi koji nemaju svoju garazu sa strujom pune auto?

Avatar Oneill
Oneill
09:13 07.07.2017.

He pa Tesla novi košta 33.000 € a samo vozeći 39.000 € 600km do sljedećeg punjenja i na svakoj štekdosi prava limuzina najeftinija usporeďeno sa EU ovim Elektro Autima.

D1
da...100
09:04 07.07.2017.

Tolika je cijena i osnovnog modela 3.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije