Električni dostavnjaci

Renaultov dostavni duo bez emisija ima novu bateriju i veći doseg

08.08.2022.
u 13:37

Vozili smo Renaultove novitete Kangoo Van i Master E-Tech Electric, čiji su prvi primjerci krenuli prema kupcima

Francuski proizvođač obnavlja svoju ponudu potpuno električnih LCV vozila, počevši od novog Kangooa Van E-Tech Electric i Mastera E-Tech Electric, koje smo isprobali u Chantillyju pored Pariza. Popularni e-dostavnjak Kangoo Z.E nakon deset godina i 70.000 prodanih jedinica stigao je u novom izdanju. Temelji se na istom vozilu s toplinskim motorima koje nosi titulu Vana godine 2022. Postavljanjem baterije ispod podnice teretni kapacitet kombija ostaje nepromijenjen, s do 3,9 m3 prostora u verziji L1 (4,9 m3 u duljem modelu L2), 600 kg nosivosti (800 kg u dugom), i mogućnost vuče do 500 kg.

Ostale korisne značajke za posao uključuju inovativni 'Open Sesame by Renault'; najveći bočni otvor na tržištu širine 1,45 m, unutarnju galeriju s kliznim nosačem koja omogućuje lak smještaj duljih predmeta pod krov, tri prednja sjedala s preklopivim središnjim naslonom i gotovo 60 litara pretinaca za odlaganje u kabini. Kangoo Van E-Tech Electric opremljen je motorom od 122 KS i 245 Nm. Zahvaljujući novoj litij-ionskoj bateriji od 45 kWh, domet mu je do 300 km. Za ponovno punjenje baterije nudi se izbor između tri vrste punjača: standardno su u ponudi trofazni punjač od 11 kW, pogodan za sve vrste kućnog punjenja, kao i trofazni punjač od 22 kW, za ubrzano punjenje na javnim terminalima. Kao opcija na punjaču od 22 kW je brzi DC punjač od 80 kW za obnavljanje autonomije od 170 km u 30 minuta. Tu je i sustav rekuperacije energije pa vozač može birati između tri režima regenerativnog kočenja.

Potpuno nov je i električni Master koji je dobio pogonski sklop iz putničkog Zoe-a. Učinkoviti elektromotor od 76 KS idealan je za vožnju po gradskim i prigradskim cestama dok baterija od 52 kWh omogućuje domet do 200 km. Bateriji je potrebno pet sati da dostigne 80% napunjenosti kada je priključena na Wallbox od 7,4 kW i 10 sati kod kućnog punjenja od 3,7 kW.

U vožnji ne pršti od snage, brzina je ograničena na 80 km/h. Bit će dostupan u 15 verzija, s izborom od tri duljine i tri visine, ukupne mase 3,1 t i 3,5 t, kasnije i od 3,8 t. Električna verzija ima isti prtljažni prostor kao i njegov ICE pandan; vanovi su volumena 8 do 15 kubnih metara.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije