Testirali smo

Robusna Dacia Lodgy nudi obilje prostora za 115.500 kuna

Dacia Lodgy
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/12
02.11.2019.
u 17:03

Treći red sjedala posebno veseli djecu, kojoj je i namijenjen. Na ta dva sjedala mališani imaju dovoljno mjesta i za noge i za glavu, dok će odrasloj osobi srednjeg rasta ona moći poslužiti na kraćim relacijama

Lodgy, Dacijin obiteljski automobil koji dolazi s pet ili sedam sjedala, isprobali smo u najnovijoj TechRoad izvedbi, u konfiguraciji sa sedam sjedala te s 1,3 Tce benzinskim agregatom pod prednjim poklopcem. Iako su SUV-ovi zadnjih godina s tržišta prilično potisnuli jednovolumene, Dacia se svojega ne odriče. Robustan i izgledom i izradom, Lodgy nudi obilje prostora, a u plus mu svakako ide i prilagodljivost.

Krenimo redom. U prva dva reda prostora, naravno, ima u izobilju. Sjedala su solidna, čvrsta, a tek na dužim rutama počet ćete osjećati nelagodu u donjem dijelu leđa. Treći red sjedala posebno veseli djecu, kojoj je i namijenjen. Na ta dva sjedala mališani imaju dovoljno mjesta i za noge i za glavu, dok će odrasloj osobi srednjeg rasta ona moći poslužiti na kraćim relacijama. Izrazito krupni neka se ni ne pokušavaju uvući u tu dječju oazicu. Podrazumijeva se, kad je u upotrebi svih sedam sjedala, prostor za prtljagu nije baš velik. Stane tu nekoliko torbi, ali uz sedam putnika zaboravite na utovar, primjerice, još i većeg televizora ili stroja za pranje rublja. To, pak, možete izvesti spustite li drugi i treći red sjedala, koji se može i ukloniti iz vozila.

Dacia Lodgy
1/12

Od velike je pomoći pri utovaru većih predmeta i nizak utovarni prag. Drugi red sjedala preklopiv je u omjeru 60:40. Spuštanjem samo trećeg reda sjedala dobit ćete prostorom izdašan obiteljski automobil koji uz 5-članu obitelj može udomiti i svu njihovu prtljagu. Izrađeno u brojkama, prtljažni prostor varira od 2617 do 207 litara. Kako bi se putnici mogli udobnije smjestiti, nasloni sjedala u drugom i trećem redu mogu se nagnuti.

Pretinci su po putničkoj kabini postavljeni na većini mjesta na kojima su i potrebni, a ukupno primaju 30-ak litara. Osim uobičajenog pretinca ispred suvozača, Lodgy donosi još jedan zatvoreni pretinac ispod vjetrobrana. Praktično i korisno. Centralno smješten 7-inčni dodirni ekran služi za upravljanje audiosustavom, navigacijom, telefonom. Jednostavan je za korištenje, a komande su i na kolu upravljača. Multimedijski sustav Media Nav Evolution pruža i informacije o prometu, sigurnosna upozorenja i mogućnost povezivanja s pametnim telefonima. Lodgy je opremljen i putnim računalom, parkirnim senzorima, i prednja i stražnja bočna prozorska stakla spuštaju se na struju. U osnovi, Lodgy donosi sve što je prosječnom vozaču potrebno. Posebna serija TechRoad naglašava sportsku notu, a u Lodgy unosi i pojedine korisne tehnologije. Primjerice, kućišta vanjskih retrovizora crne su boje s upečatljivom crvenom linijom. Crveni detalji prisutni su i u interijeru, na ventilacijskim otvorima.

TechRoad izvedba ima i kameru za vožnju unatrag, automatski klima-uređaj, multimedijski sustav kompatibilan s aplikacijom Android Auto. U isprobanom Lodgyju kuca benzinsko srce od 130 konjskih snaga. Solidan motor dobro surađuje sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, zahvaljujući kojem se snaga bolje iskorištava. Deklarirano u prosjeku troši 6,2 l/100 km, a nama je tijekom testa trošio litru i pol više. Lodgyjeva zvučna izolacija zadovoljavajuća je do brzine od oko 100 km/h, iznad toga je izraženija, a pri brzinama iznad 130 km/h veća je buka, a osjetnije je i naginjanje. Ovako opremljen i ušminkan Lodgy stoji 134.570 kuna, dok početna cijena ovog modela iznosi 115.500 kuna.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar messerschmidt
messerschmidt
10:13 11.11.2019.

Zbog zadnjeg reda sjedala ti osiguranje raste. Zanimljivo da ako registriraš dvosjed, osiguranje nije manje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije