istraživanje

Samo jednu trećinu "tweetova" zaista se isplati čitati

'TO GO WITH AFP STORY US-FOOD-SOCIETY-MCDONALD\'S  A photo of a McDonalds\' McRib sandwich, next to fries on November 2, 2010. Fast food giant McDonald\'s is bringing back a sandwich -- the McRib -- t
'PAUL J. RICHARDS'
02.02.2012.
u 17:40

U istraživanju su najlošije ocijenjeni tweetovi postavljeni kao dio nekog poluprivatnog razgovora.

Samo jednu trećinu "tweetova" zaista se isplati čitati, barem ako je suditi po istraživanju koje su zajednički provela američka sveučilišta Carnegie Mellon, MIT i Georgia Tech.

Kako prenosi Mashable, njihovi su stručnjaci stvorili stranicu "Who Gives a Tweet" ("Koga boli tweet") na kojoj su korisnici Twittera mogli anonimno ocjenjivati tweetove korisnika koje prate. Rezultat? Ispitanicima se 36 posto tweetova svidjelo, 25 posto nije, a reakcija na preostalih 39 posto bila je neutralna.

Najlošije su prošli tweetovi koji su bili postavljeni kao dio nekog poluprivatnog razgovora, a među najmanje popularnima našli su se i oni kojima se izražava raspoloženje ili neka beznačajna radnja poput konzumiranja sendviča. S druge strane, najbolje su ocijenjeni tweetovi koji pružaju informacije ili poveznicu na priču koju je korisnik-novinar napisao.

Istraživači su na temelju ispitivanja napisali nekoliko prijedloga za dobar tweet: ne postavljajte stare poveznice, dajte svoje mišljenje o aktualnoj priči, budite kratki, ne pretjerujte s kraticama, ne tvitajte o hrani koju ste upravo pojeli...

Ključne riječi

Komentara 1

DR
drznedaj
19:56 02.02.2012.

JA ionak nisam nikada skuzio korist tog twittera. OSim da ljudi prate tam neke poruke od poznatih, kakva im je stolica i to. Al kome treba ne izvoli

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije