Samo jednu trećinu "tweetova" zaista se isplati čitati, barem ako je suditi po istraživanju koje su zajednički provela američka sveučilišta Carnegie Mellon, MIT i Georgia Tech.
Kako prenosi Mashable, njihovi su stručnjaci stvorili stranicu "Who Gives a Tweet" ("Koga boli tweet") na kojoj su korisnici Twittera mogli anonimno ocjenjivati tweetove korisnika koje prate. Rezultat? Ispitanicima se 36 posto tweetova svidjelo, 25 posto nije, a reakcija na preostalih 39 posto bila je neutralna.
Najlošije su prošli tweetovi koji su bili postavljeni kao dio nekog poluprivatnog razgovora, a među najmanje popularnima našli su se i oni kojima se izražava raspoloženje ili neka beznačajna radnja poput konzumiranja sendviča. S druge strane, najbolje su ocijenjeni tweetovi koji pružaju informacije ili poveznicu na priču koju je korisnik-novinar napisao.
Istraživači su na temelju ispitivanja napisali nekoliko prijedloga za dobar tweet: ne postavljajte stare poveznice, dajte svoje mišljenje o aktualnoj priči, budite kratki, ne pretjerujte s kraticama, ne tvitajte o hrani koju ste upravo pojeli...
JA ionak nisam nikada skuzio korist tog twittera. OSim da ljudi prate tam neke poruke od poznatih, kakva im je stolica i to. Al kome treba ne izvoli