Po drugi put, DiSiCon 2013 otvorit će svoja vrata velikom broju stručnjaka, klijenata, agencija i svih zainteresiranih za ovaj propulzivni tržišni segment koji u širem smislu integrira informacije, komunikacije i tehnologiju. Riječ je o DS sustavima koji se koriste u svrhu isporuke digitalnog sadržaja, putem interaktivnih uređaja poput profesionalnih ekrana veliki dimenzija, info kioska, video zidova i sl. DS sustavi podržavaju isporuku poruka u okviru marketinške i korporativne komunikacije, servisnih informacija, te zabavnih i oglasnih sadržaja na javnim mjestima.
Širok raspon primijenjivosti DS-a čini ga uspješnim poslovnim modelom za razne vertikale u rasponu od privatnog do javnog sektora, odnosno gdje god je potrebna i moguća interakcija s krajnjim korisnikom sadržaja. Za tvrtke i organizacije postaje jedan od nezaobilaznih komunikacijskih kanala, a sve više ga u komunikacijske strategije uključuju i marketinške agencije koje su prepoznale specifičnosti DS-a kao novog medija. Koncept po kojem se razlikuje od tradicionalnih medija je što ujedinjuje on-line i off-line pristup na javnim mjestima visoke frekvencije i interaktivnost sadržaja, te kao glavnu odrednicu djelovanja postavlja dijalog i aktivno sudjelovanje krajnjeg korisnika. Visoke je perceptivnosti zbog atraktivnog vizualnog dojma i efekta \'novine\'. U oglašavanju je pogodan za branding i awareness kampanje na makro i mikro lokacijama, s mogućnošću izmjene sadržaja u realnom vremenu i prikazivanju određenog sadržaja ciljnoj publici ispred DS uređaja.
Konferencija se i ove godine odvija pod pokrovitljstvom HGK-a, a povjerenje joj je ukazao i g. Israel Garcia (CEO, Altabox), Digital Signage stručnjak svjetskog glasa koji će održati uvodno predavanje.
Glavni sponzor događanja je Samsung koji će uz stručna predavanja demonstrirati i svoja nova DS rješenja. Nastupit će i domaće tvrtke koje po svojim rješenjima i projektima stoje uz rame s inozemnim iskusnim DS tržištima, na koja sve više i plasiraju svoje usluge.
Kroz kvalitetan program predavanja i panela raspoređenih tematski u dva dana – tehnološki i poslovni, omogućen je izbor sudjelovanja prema interesima sudionika na jednom ili oba dana. Paralelno, za vrijeme trajanja DiSiCon-a 2013, zainteresiranima je moguće i besplatno posjetiti DiSiCon Expo, zasebni izložbeni dio, a novost je i uvođenje DiSiCon Award-a kao posebne kategorije ove konferencije koja definira i nagrađuje najbolja rješenja temeljem studije poslovnih DS slučajeva.
Korist od sudjelovanja i networkinga na DiSiCon-u možete ostvariti bilo da ste iz ICT-a, marketinške, prodajne, ili domene ljudske resursa kad se uvjerite u mogućnosti ovog koncepta informiranja i oglašavanja. Jedinstvenost DS-a je u tome što je kroz oblik, primjerice, oglašavanja dostupan i manjim tvrtkama iz svih proizvodnih i uslužnih područja koje svoja ulaganja mjere jasnom metrikom povećanja obujma prodaje.
Više o događanju možete saznati na www.disicon.com, ili se prijaviti za sudjelovanje.
Sinergija komunikacija, informacija i novih tehnologija
DiSiCon 2013, regionalna konferencija o Digital Signage-u (DS-u), održat će se 5. i 6. lipnja 2013. u hotelu Four Points by Sheraton Panorama u Zagrebu.