Dobra stvar s Dacijinim Dusterom je što i prije sjedanja za upravljač znate što možete očekivati. Uz njega, naime, nema razvikanih marketinških slogana kojima vam netko pokušava prodati nešto što taj automobil nije. Sve je zapravo prilično jednostavno i iskreno - automobil je jeftiniji od svih sličnih na tržištu, za taj iznos jedva da možete dobiti skromno opremljen kompakt. Ili Duster, off road model s manje naprednih elemenata koji podižu udobnost i komfor, ali s dovoljno prostranosti i funkcionalnosti da mu možete oprostiti što serijski nema, primjerice, električne podizače stražnjih stakala.
Opremu možete dodati
Ako vam trebaju, možete ih i na Dusteru doplatiti. Naš testni ih ima, a na popisu dodatne opreme su i stražnji parkirni senzori, Media Nav, kartografija Europe, regulator i ograničivač brzine... Laureate oprema, inače, najbogatija je u Dusterovoj ponudi. Ima, primjerice, klima uređaj, prednje i bočne zračne jastuke, ABS, ESP, grijane i el. podesive retrovizore, putno računalo, radio CD MP3 AUX Bluetooth USB s komandama pri upravljaču. Posebno cijenimo od prve razine opremljenosti serijski rezervni kotač normalne veličine.
Pogon iz Nissana
Duster u novom izdanju izgleda modernije, ali i dalje je to tradicionalni robusni terenac. Interijer djeluje skromno, ali upotrebljivo. Izdržljivi materijali lako se održavaju. U kabini nas ne okružuje tvrda plastika, jer je naš Duster dobro opremljen. Sviđa nam se robusna izrada, kao i povišena pozicija sjedenja. No najvažnija je spoznaja da s ovako opremljenim Dusterom zaista i možemo krenuti kud god poželimo. Dusterov pogon na sve kotače počiva na Nissanovim lovorikama. Na izbor je pogon na dva kotača, potom automatski mod koji raspodjeljuje okretni moment motora između prednje i stražnje osovine, te Lock mod koji pomaže u teškim uvjetima vožnje ili na neravnom terenu.
>> Dacia Duster – rumunjski hummer igrač je za duge staze
>> Ograničena serija Life u ponudi na modelima Sandero i Duster
1. nema trubu na volanu, 2. širok je za grad a ne može se doplatiti električno preklapanje retrovizora 3. tvornička navigacija je prenisko postavljena pa ju je bolje slušati nego gledati 4. el. namještanje retrovizora je ispod parkirne kočnice 5.. Što se kočenja tiče, na zadnjim kotačima su bubnjevi stoga ima skromne testove kočenja pri brzini od 100 km/h ...